Jag har rasat turbon på min 9-3a 00a som jag ska byta turbo och vevhusventilation på.. MEN! Jag tänkte byta till en Aero turbo istället men då fick ja höra man måste byta olja och vattenrören så de också kommer från en aero. Måste man det? För jag kollade på laga.se/signalens hemsida och de hade till en aero inne. MEN, de va samma bilder som om ja slog upp min bil och kolla efter vatten och oljerör till min.
vatten IN är mindre på aero turbon har jag för mig, m12 vs m14 som på GT17...leta reda på en borr och en m14x1,5 gängtapp och gänga upp hålet i turbon.
Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
vatten IN är mindre på aero turbon har jag för mig, m12 vs m14 som på GT17...leta reda på en borr och en m14x1,5 gängtapp och gänga upp hålet i turbon.
Men det sitter ju en garret gt17 original med original vatten och oljerör. Eller nu hänger jag inte med hehe
Men det sitter ju en garret gt17 original med original vatten och oljerör. Eller nu hänger jag inte med hehe
Tror han menar att du får borra upp hålet i aero-turbon för att slippa behöva byta rör
Tror han menar att du får borra upp hålet i aero-turbon för att slippa behöva byta rör
Aha Men ja gör så att jag beställer från speedparts, rör och packningar! Finns ett kit där