-ekgbg- skrev:
Erick skrev:
Går ju att få 253 hp 548 Nm i den motorn med ECU-trim också eftersom du har med manuell låda!

Berätta mer!!!

Jag har nämligen ett inplanerat besök till herrarna i Trollhättan på torsdag. Pratade med Bosse som sa att de hade tyvärr ingen färdig programvara till min bil men han skulle kolla med Peter om han hinner att fixa en tills dess annars får jag ladda ner den med min APC-dosa i efterhand.
Tviiivlar starkt på att du för 70 hk extra i en 2,4D med bara programvara:P ... Tror du nöjer dig med 220hk kanske.. 253 till D5an låter mer rimligt

Är det med rattöverdrag? Såg ju riktigt bra ut. Dock tycker jag att det kan vara värt de pengarna (3000 kr) för en snygg ratt. Tur att man åtminstone slipper byta airbagen. Kikade på några av de nyare rattarna men de passar tyvärr bara ifrån 2008 pga av andra splines i infästningen.

Jo, överdraget, du kan ju välja lite hur du vill också... Om man nu vill va helt unik lixom, alla har ju R-design ratten, varför inte testa ngt annat, tänker jag iaf ;D Matchande ratt och damask vore nog nice tror jag...
Lite allergisk mot att han tog grått skinn på ratten, blev lite... tråkigt

Senast redigerat av tobbe456 (3 juli 2012)