Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
hyrbil skrev:Helt rätt iallafall! Vilken storlek har du tänkt dig?
Drunk skrev:Dom svarta är ju riktigt snygga
Fadde_e30 skrev:Röstar på dom svarta fälgarna ja, riktigt snygga
-ekgbg- skrev:Ser mycket lovande ut med nya insuget!
nyller skrev:-ekgbg- skrev:Ser mycket lovande ut med nya insuget! Eller hur Ska bli kul å bänka bilen sen! Hoppas även att det ska resultera till dovare motorljud
-ekgbg- skrev:nyller skrev:-ekgbg- skrev:Ser mycket lovande ut med nya insuget! Eller hur Ska bli kul å bänka bilen sen! Hoppas även att det ska resultera till dovare motorljud Kan tänka mig det! Får lite abstinens när folk håller på och trimmar sina bilar.
nyller skrev:-ekgbg- skrev:nyller skrev:Eller hur Ska bli kul å bänka bilen sen! Hoppas även att det ska resultera till dovare motorljud Kan tänka mig det! Får lite abstinens när folk håller på och trimmar sina bilar. Du är bra sugen va
-ekgbg- skrev:nyller skrev:Eller hur Ska bli kul å bänka bilen sen! Hoppas även att det ska resultera till dovare motorljud Kan tänka mig det! Får lite abstinens när folk håller på och trimmar sina bilar.
nyller skrev:Eller hur Ska bli kul å bänka bilen sen! Hoppas även att det ska resultera till dovare motorljud
-ekgbg- skrev:nyller skrev:-ekgbg- skrev:Kan tänka mig det! Får lite abstinens när folk håller på och trimmar sina bilar. Du är bra sugen va Verkligen!
nyller skrev:-ekgbg- skrev:Kan tänka mig det! Får lite abstinens när folk håller på och trimmar sina bilar. Du är bra sugen va
-ekgbg- skrev:Kan tänka mig det! Får lite abstinens när folk håller på och trimmar sina bilar.
nyller skrev:-ekgbg- skrev:nyller skrev:Du är bra sugen va Verkligen! Har du något på g eller?
-ekgbg- skrev:nyller skrev:Du är bra sugen va Verkligen!
nyller skrev:Du är bra sugen va
-ekgbg- skrev:nyller skrev:-ekgbg- skrev:Verkligen! Har du något på g eller? Har kollat runt lite men vill nog inte sälja bilen som jag har nu så det hade nog varit en äldre C70 T5 som "lekbil" kanske.
nyller skrev:-ekgbg- skrev:Verkligen! Har du något på g eller?
-ekgbg- skrev:Verkligen!
nyller skrev:Fadde_e30 skrev:Röstar på dom svarta fälgarna ja, riktigt snygga Du tror inte det blir för mörkt då
hyrbil skrev:SMARR! Mer bilder nu!
spokenratt skrev:nyller... nu snålar du på bilderna?! UPLOAD!