Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Gillar ditt projekt som du håller på med starkt:) undrar samma som Euroman ifall det blev mycket skillnad på ljudet med det nya luftboxen mot orginalt?
Blev det stor skillnad eller? Hur som ser det rusktigt fint ut!
Ska ut å prova senare ikväll när det har blivit lite svalare ute Så ska jag slänga i lite mer sprit i den så kanske jag bjuder på ett klipp Men visst är det märkbar skillnad redan nu
Gillar ditt projekt som du håller på med starkt:) undrar samma som Euroman ifall det blev mycket skillnad på ljudet med det nya luftboxen mot orginalt?
Kul att höra Det blev mycket dovare och ett "dumljud" när man släpper gasen
Blev det stor skillnad eller? Hur som ser det rusktigt fint ut!
Ska ut å prova senare ikväll när det har blivit lite svalare ute Så ska jag slänga i lite mer sprit i den så kanske jag bjuder på ett klipp Men visst är det märkbar skillnad redan nu
Därja, det där rörde ju på sig skapligt! Ha-begäret kring en större motor känns plöstligt större måste jag erkänna, 180km/h med min och motorn skriker bland varvtalen.
Därja, det där rörde ju på sig skapligt! Ha-begäret kring en större motor känns plöstligt större måste jag erkänna, 180km/h med min och motorn skriker bland varvtalen.
Är mycket piggare nu helt klart Ska börja spara ihop till downpipe och ny ic nu bara