Gillar det du gör så jag följer självklart denna tråden med
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Vet att detta är "normalt" eller så.. men extreriört skulle jag vilja se Volvos egna add-on kjolpaket! Finns ingenting som är snyggare än det på 740 sedanen, så är det bara.. Och när den är så snyggt upp-polerad i dödssvart färg borde den få ett paket som är lite dödsläckert..
Vet att detta är "normalt" eller så.. men extreriört skulle jag vilja se Volvos egna add-on kjolpaket! Finns ingenting som är snyggare än det på 740 sedanen, så är det bara.. Och när den är så snyggt upp-polerad i dödssvart färg borde den få ett paket som är lite dödsläckert..
Min enkla tanke..
det är en bra tanke! men mitt mål är att få den rå i typ 80´s Jänk stil , addonsen drar den åt japs hållet
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
fördelen med att de en en tic e att han kan regga den som ändrat fordon iom att vr6:ans orginal effekt inte överstiger 20% mer än volvon orginal effekt! sen att smälla på turbo på en rakställd vr6:a e lättare än att sätta de på en vanlig volvo motor
kan tillkännage att , jag kommer hjälpa herr stallone här med motor o låda och övriga byggnationer, herr stallone får säga till ifall jag ska skriva upp speccen på motor o låda etc etc