Jag funderar kanske att montera soffa fram i 740 så man kan sitta 3 där fram. Vad säger besiktningen om man har gjort det snyggt? Visst. det lär bli lika trångt som där bak med 3 pers, men vadå? Att sitta 3 pers bak är ju helt OK med plats.
Jag tänkte typ bygga en soffa av trä som jag kunde montera in i 740. Jag vet exakt hur den ska sitta fast med och vilka hål den ska ha. Självklart så ska den ha bälte också. Jag vet också att jag måste korta växelspaken och kanske göra en arm, samt kapa kardantunneln.
Men tror ni det går och vad säger besiktningen?
Tänk liksom att man gör om växelspaken och sen tar man bort konsollen som är mellan stolarna. Inte min bil
Hur skulle man ens kunna sitta i mitten? Man kan ju inte ha ett ben åt föraren till för då är man ivägen för föraren och ska man ha bägge benen på passagerarsidan så får man ju sitta snett.
Hur skulle man ens kunna sitta i mitten? Man kan ju inte ha ett ben åt föraren till för då är man ivägen för föraren och ska man ha bägge benen på passagerarsidan så får man ju sitta snett.
Mjo, jag har ju också tänkt på det. Det kanske finns något annat ställe lägga fötterna på?
ombyggt fordon, enda vägen att gå lagligt - www.sfro.com
Va? Så det kostar extra att besikta ett ombyggt fordon? Och det är inte bara lite Dom ska ta mej fan ha pengar för allt. När ska dom ha pengar för man andas då?
ombyggt fordon, enda vägen att gå lagligt - www.sfro.com
Va? Så det kostar extra att besikta ett ombyggt fordon? Och det är inte bara lite Dom ska ta mej fan ha pengar för allt. När ska dom ha pengar för man andas då?
Du kanske gillar att jobba gratis men många andra vill ha lön för det arbetet de utför och då måste de ta betalt oxå. Allt här i världen går inte att ladda ner gratis från nätet............