Dom som följt lite nogare vet att jag inte kommer ha vitt
Nu åks det till Litablack igen, för ännu en heldag ! Vart några motgångar, och så fick vi förbättra några ställen eftergrund, så fick lägga grund igen. men det ska ju inte fuskas, bättre det blir riktigt !
Dom som följt lite nogare vet att jag inte kommer ha vitt
Nu åks det till Litablack igen, för ännu en heldag ! Vart några motgångar, och så fick vi förbättra några ställen eftergrund, så fick lägga grund igen. men det ska ju inte fuskas, bättre det blir riktigt !
Är inte ett alltför stort fan av den fronten, ser plastigt ut och lite konstigt med en blandning av audi/Saab.. Men kanske bara bilden som ställer till det? Man får se efter irl för en riktig koll hehe
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Är inte ett alltför stort fan av den fronten, ser plastigt ut och lite konstigt med en blandning av audi/Saab.. Men kanske bara bilden som ställer till det? Man får se efter irl för en riktig koll hehe
Håller med dej lite där fast inte saab, men en blandning av audi håller ja med om , spec.. med den stora grillen men den kommer nog se bättre ut när allt annat runt omkring kommer på Brutal volvo överlag
Hur skoj är det att sätta på ett mångproducerat kjolpaket eller original grill när man kan bygga ett eget unikt ?! måste vara öppen för nya idéer och våga sticka ur, annars är det ju lika bra att lägga ner. Allt är Volvo delar som är moddat, inget Audi , Saab eller något. Tycker vissa har för trång syn...
Hur skoj är det att sätta på ett mångproducerat kjolpaket eller original grill när man kan bygga ett eget unikt ?! måste vara öppen för nya idéer och våga sticka ur, annars är det ju lika bra att lägga ner. Allt är Volvo delar som är moddat, inget Audi , Saab eller något. Tycker vissa har för trång syn...
Jag tycker den ser grym ut i alla fall!
Bara för att något "Liknar" nått så är det inte okej? eller vaddå? Man gör väl så man själv tycker är snyggt! Annars skulle alla bilar bli lika..
Smaken är som baken!
Var heller ingen som sa att det var audi delar, utan att fronten liknar en audi b7/b8 front.. Vilket den faktiskt gör, och det har du själv påpekat i tidigare inlägg.
Varför har vissa av oss en "trång syn" för? Folk har delade åsikter vilket bara är bra, annars skulle hela bil hobbyn vara skit och se likadan ut. Ta kritiken med ett leende istället, onödigt att kalka folk för trång synta pga deras åsikter.
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Har följt tråden i tysthet. Riktigt läkert bygge måste jag säga, va lite skeptiskt mot grillen i början, men nu när grunden kom på och man så ser det faktiskt ruktigt läckert ut. Ska bli kul och se det färdiga resultatet på elmia. Kämpa på!
Audi_powah, Jag har inget emot kritik. Det ska man ge tycker jag och säga vad man tycker. men man får räkna med ett svar också Ang trång syn så tycker jag det då endel säger att det ska vara mer original. Det förstår jag mig inte på.
Jag hade gärna haft 2 månader till innan Elmia kommer bli långa dagar framöver för att få allt klart..