var hemma i söderhamn i helgen. . å skulle festa med nåra st . så jag parkera min bil å gick upp på festen. var 3 killar å typ 7-8 tjejer där. . å alla kom typ å sa hej å hälsa ALLA utom 1 som jag aldrig sett förr. för hon hade hört att jag åkte en 850R. så det första hon säger är. . hur fort går din bil då? hur många hästar?. . hmm jadu säger jag. . men vräker ur mig på slutet "tillräckligt" å jag drar in för jag orkade inte börja snacka om det . men inte då. . hon följer efter å hon säger att hon kör en vinröd 325. joo jag såg den på parkeringen. . den såg ganska slut ut sa jag å alla skrattade . då säger hon att jag ska hämta sin brorsas M5 å köra ifrån dig?!! jaha får jag ur mig. å sen kontrar med att det får du väll göra. . men jag rastar nog den M5:an. . då säger hon snabbt. . dne är chippad!!!!!! då dog jag av skratt å sa att det inte spela nån större roll. trodde hon skulle bli nöjd men INTE. . då skulle hon fixa en supra som skulle köra ifrån mig för det var en kompis släkting som hade en sån . där slutar inte historien men jag orkade inte bry mig mer sen. . .
vet ni vad det värsta var nu? bruden var snygg. . . å hon hade sagt sådär för å impa på mig? HAHHAHHAHAAHA jag dumförklarade bruden redan när hon fråga hur fort min bil gick
det kanske inte lät spec roligt men jag hade nått å skratta åt hela den kvällen iaf
ok din volvo e snab kanske men mot en M5 hmmm knapast
den har ju steg 4. så tror ju faktiskt att han hänger på / vinner eller hm.. ganska lika tror jag det bli, då det är lättare att få ner kraften i marken vid start med bakhjulsdrift..