Kommer inte bli några jättestora förändringar, men lite småsaker som gör att den inte ser ut som alla andra V70. Lite av en idé är att det som ändras i utseende väg är antingen "originalstyling" eller någon som... Visa mer
Jag kan hålla med dig om att det är lite mycket blått! Det är ju lite sjystare ljus med vanliga led 4300k Men dom blåa är mycket bättre än 740 gula hallisar :-P
"Renoverade" mina framlysen i lördags. Torrslipade först med 1000 papper på det värsta, sen 1200 våtslip, 2000 våtslip och till sist polerade med autosol och avslutade med polish.
vad för polish använde du under detta ingrepp ?? o d är plast glas va ??
J_Jespersen skrev:
"Renoverade" mina framlysen i lördags. Torrslipade först med 1000 papper på det värsta, sen 1200 våtslip, 2000 våtslip och till sist polerade med autosol och avslutade med polish.
vad för polish använde du under detta ingrepp ?? o d är plast glas va ??
Ja det är plast. Det som huvudsakligen får upp glansen efter att man har slipat är ju autosolen, sen tog jag vanlig flytande polish för att få en mer glansigare yta, nu använde jag en marinpolish.
Köpt en dragkrokskåpa, men blev fundersam när jag packade upp den då fästet eller vad man ska säga satt fast extra med en plaststav och två buntband. Sen så ser den typ handslipad ut i ovankant. Någon som vet om det ska vara så här eller är det någon som kluddat till det?
Bilen har börjat med att falsklarma Testat att koppla från givaren inne i kupén, men det hjälper inte så är väl med större sannolikhet sirenen.
Men man vill ju vara på säkra sidan innan man byter något. Så nu har jag ju en anledning att köpa mig en Dice/Vida. Har kollat lite på ebay och lite trådar, och det verkar finnas dem som funkar kanon och dem som inte är så bra. Någon här som kan rekommendera någon?
Bilen har börjat med att falsklarma Testat att koppla från givaren inne i kupén, men det hjälper inte så är väl med större sannolikhet sirenen.
Men man vill ju vara på säkra sidan innan man byter något. Så nu har jag ju en anledning att köpa mig en Dice/Vida. Har kollat lite på ebay och lite trådar, och det verkar finnas dem som funkar kanon och dem som inte är så bra. Någon här som kan rekommendera någon?
det sitter en givare vid främre lyktan under huven, det är en klassiker ;-)
Okay. Det får bli en felsökning sen får vi se. Men tack för tipset!
Okay. Det får bli en felsökning sen får vi se. Men tack för tipset!
jag hade samma problem med min v70N men den larmade så fort solen kom och värmde upp bilen :-P
Ang. att bilen din falsklarmade så hade jag precis samma problem med min V70 Det blev dock fixat förra veckan, för min del var det något knas med larmsirenen så den byttes ut Nice projekt btw, ska följas!
Ang. att bilen din falsklarmade så hade jag precis samma problem med min V70 Det blev dock fixat förra veckan, för min del var det något knas med larmsirenen så den byttes ut Nice projekt btw, ska följas!
Trevligt! Okej, har beställt Vida och en Dice så får väl se vad som är fel