Kommer inte bli några jättestora förändringar, men lite småsaker som gör att den inte ser ut som alla andra V70. Lite av en idé är att det som ändras i utseende väg är antingen "originalstyling" eller någon som... Visa mer
Mitt rattbyte blev inte så enkelt som jag trodde. När jag skulle byta så passade inte elkontakterna i ratten emot bilens. Så jag plockade även en svirvel, den passade inte i bilen.... När faceliften kom så är det även helt annat elsystem. så nu har jag beställt ny el till ratten. Knapparna till RTI:n passar inte i den nya ratten heller, men struntar nog i att köpa det till den nya och kör med dosan bara.
ah vars fick du tag på den? är på jakt efter en jag också! Vet du om den är svår att montera? läste att det ska finnas fördragna kablar redan?
Var en kompis som hade den, men finns ett antal på blocket. Ska varar enkel att sätta dit, och lätt att ta bort då den är över reservhjulet. Vissa ska tydligen ha fördraget och vissa inte, jag har fördraget
Okej har läst att det är olika på årsmodell 00-04 och 05-07 något du har koll på ?? Vars hittar man åt dom fördragna kablarna? Om du har lust får du gärna ta en bild så kan jag se om jag hittar dom i min
Okej har läst att det är olika på årsmodell 00-04 och 05-07 något du har koll på ?? Vars hittar man åt dom fördragna kablarna? Om du har lust får du gärna ta en bild så kan jag se om jag hittar dom i min
Tror det är samma. Ligger ett grått kontaktstycke till höger precis under "tröskelplasten" till bagaget. Kan ta en bild om du inte hittar. Finns nog inte om man har "performance sound" utan bara på de högre.
Äntligen har jag fått i ratten! När jag fick hem den nya elhärvan till ratten så var det ju inte bara att flytta över utan då passade ju inte knapparna heller Så det blev att köpa det också. Dock blev det classic-knappar, men men. Nu sitter den ju där
Lite nulägesrapport. Sänkte bilen, bytte gummina under fjädrarna fram och de övre gummisättena samt bussningarna fram. Men bilfan blev aslåg fram så det blev att ha original fram och sänk bak, men nu är den jämnhög fram och bak Dock så började den tugga insida på däcken bak så idag har det gjorts en fyrhjulsinställning
Ögonlocken ville inte sitta riktigt heller samt så verkade inte plasten på lysena tycka om dem så dom har jag slängt åt skogen, ska dock polera lycktorna igen.
Älskar din bil, du håller det cleant. Små detaljer gör mycket! Toning på g? Hade varit riktigt snyggt med mörkare fälgar, kanske svart eller gun metal grey?
Älskar din bil, du håller det cleant. Små detaljer gör mycket! Toning på g? Hade varit riktigt snyggt med mörkare fälgar, kanske svart eller gun metal grey?
Tackar! Vet inte riktigt, har funderat på det, men tycker samtidigt om när det inte är tonat Ville ha svarta Dotz Roadster egentligen, så har funderat på att dippa centrumet, men vi får se