-BMW-Motorsport- skrev:
lill_sankan skrev:
Riktigt fin bilen, Rickard verkar ju vara en kanontrevlig kille av det man sett

Tackar, ja han är sjukt trevlig och riktigt bra person

Bara det att han tog sig så mycket tid att komma och ta kort med bilen, komma fram och prata men mera. Inte alla världskända racingförare som hade gjort det

Jag var också där, Kan bara hålla med, tror tamejtusan han är den trevligaste jag någonsin talat med. Jag fick också en åktur med honom i en av de där Megan RS som bilsport hade med, helt sjukt hur han kastade sej in i kurvorna, bilen var ju allt annat än färdigbromsad när han påbörjade svängarna. en helt annan körteknik än vad som står i skolboken.
Jag måste erkänna att jag hela dagen trodde att din bil tillhörde Rickard, men fick inte riktigt i hop det då någon annan körde den hela tiden? Snyggt bygge!
Detta var första gången jag körde på en fullsize bana, har bara kört superstage och några konbanor innan, så det var en lärorik dag, men man fegar alldeles för mycket, bromsar alldeles för tidigt, gasar på alldeles för sent osv, tyckte jag körde uruselt helt enkelt. men jag blev lite gladare när jag kom hem och klockade varvtiderna på filmerna jag tagit inifrån bilen, satte som bäst 1,35 å det är ju inte fy skam för att vara första gången på mantorp i en gammal opel. Kanske får tacka Rydell för alla tips, utan dom hade det med all säkerhet gått långsammare.