Cheva K3500 HD Full Size Dually uppfräschning

Uppfräschning och en del trucker styling en drömbil som helt enkelt ska fixas så som ja vill ha den;) kommer vara ett rullande projekt. Version 2,0 påbörjat på sidan 23
  • 151 Följare
  • 305 793 Visningar
  • Uppdaterades senast 17 juli 2015
Dr_struts
23 augusti 2014 · 1 861 Inlägg

woffis skrev:
Hejsan pojkar och flickor!

Om det är någon som ska till Nordic Trophy på Elmia i morgon så kommer min pärla stå parkerad utanför någon stans:)

Henke är du hemma i morgon så kan ja försöka ta med luftburken för ja åker ju förbi på vägen mot Elmia.
(Ska bara minnas att ta med den också;P )

Men din jävel! Skulle ha hojtat va ju där jag... Varför finns det inte en app till mobilen så man får notiser på updates från ens favvo projekt!?!

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
woffis
23 augusti 2014 · 504 Inlägg

Dr_struts skrev:

woffis skrev:
Hejsan pojkar och flickor!

Om det är någon som ska till Nordic Trophy på Elmia i morgon så kommer min pärla stå parkerad utanför någon stans:)

Henke är du hemma i morgon så kan ja försöka ta med luftburken för ja åker ju förbi på vägen mot Elmia.
(Ska bara minnas att ta med den också;P )

Men din jävel! Skulle ha hojtat va ju där jag... Varför finns det inte en app till mobilen så man får notiser på updates från ens favvo projekt!?!

Det kommer fler tåg var så säker tänker inte sälja henne än på några år ;D Och sen blev det ju bestämt rätt hastigt annars hade ja ju sagt till tidigare för allas skull big_smilebig_smile  Var du där idag (lördag)? Och framför allt tack kul att höra att du gillar tråden fast den är lite seg just nu

Ett sånt här par är det tänkt att bli sen iaf om nån har funderat på de? big_smile
Ca 5 tum stora och utan värmeplåtarna och kanske någon meter lägre.
https://www1.garaget.org/gallery/images/54/53244/53244-6e5b4f65c8e2a8e879517cee43418996.jpg

Eller kanske denna storleken big_smilebig_smile
Rostfritt snusk är vad det är!!
https://www1.garaget.org/gallery/images/54/53244/53244-168216107421c9b646271fa2a8d1bc9d.jpg

Att två så lika bilar kan bli så olika smile
Undra vad den dricker med dom däcken
https://www1.garaget.org/gallery/images/54/53244/53244-241089989cc8ed036ecfb3978d7d2562.jpg

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
gutfucker Norrlänning
24 augusti 2014 · 643 Inlägg

Det spelar ingen roll hur fläskig man tycker sin bil är, det finns alltid nån som ska vara värre wink

Dr_struts
24 augusti 2014 · 1 861 Inlägg

Allt kan inte hända på en gång! Bara att kika på min tråd ju ^^

Du får hojta innan du åker på event wink

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
henke_99 Offroad Racing
24 augusti 2014 · 3 122 Inlägg

Fint att få luftburken levererad smile Synd bara att jag var tvungen att ge mig iväg igen. Hade velat kika lite mer på turbobygget egentligen... Det får väl bli en annan gång.

Den som spar han har, fast inte lika roligt...
GMC Suburban 2500 "6.5l Turbodiesel" (1995)
Chevrolet Blazer "Real Fullsize" (1988)
woffis
24 augusti 2014 · 504 Inlägg

gutfucker skrev:
Det spelar ingen roll hur fläskig man tycker sin bil är, det finns alltid nån som ska vara värre wink

Ja så är det ju alltid men det är väldigt fascinerande att 2 bilar från samma familj kan se så sjukt olika ut.
Men jag är rätt nöjd med höjden på min så såhär hög lär ni aldrig få se min iaf big_smile

Dr_struts skrev:
Allt kan inte hända på en gång! Bara att kika på min tråd ju ^^

Du får hojta innan du åker på event wink

Nä det är sant och nu är det husköp på g så de kanske kommer dröja lite innan det händer nåt stort på bilen men småsaker kommer det hända big_smile
HAHA yes klart jag ska säga till big_smile nästa evenemang blir nog Gråbo Trophy utanför Göteborg den 20/9-14 och då ska ja ställa ut min bil också big_smile Är faktiskt lite nervös för detta tongue


henke_99 skrev:
Fint att få luftburken levererad smile Synd bara att jag var tvungen att ge mig iväg igen. Hade velat kika lite mer på turbobygget egentligen... Det får väl bli en annan gång.

Ja det är service wink De är bara att bjussa på en kopp nästa gång ja ska på det hållet så kan du kika så mycket du vill smile
Ja åker ju ditåt titt som tätt (bara ja slipper grusvägen from HELL) HAHA

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Dr_struts
24 augusti 2014 · 1 861 Inlägg

Ja åker du förbi Uppsala så får du väl hojta så får man väl ta en pizza eller något, inte så mycket för kaffe så wink

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
woffis
24 augusti 2014 · 504 Inlägg

Dr_struts skrev:
Ja åker du förbi Uppsala så får du väl hojta så får man väl ta en pizza eller något, inte så mycket för kaffe så wink

Ska nästan till Uppsala ikväll men inte med chevan ska till Enköping och jobba:P
Men pizza är ju alltid gött (tyvärr) haha big_smilebig_smile

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Dr_struts
24 augusti 2014 · 1 861 Inlägg

woffis skrev:

Dr_struts skrev:
Ja åker du förbi Uppsala så får du väl hojta så får man väl ta en pizza eller något, inte så mycket för kaffe så wink

Ska nästan till Uppsala ikväll men inte med chevan ska till Enköping och jobba:P
Men pizza är ju alltid gött (tyvärr) haha big_smilebig_smile

Fan då ^^ Nästa gång får du ta loket roll

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
woffis
24 augusti 2014 · 504 Inlägg

Dr_struts skrev:

woffis skrev:

Dr_struts skrev:
Ja åker du förbi Uppsala så får du väl hojta så får man väl ta en pizza eller något, inte så mycket för kaffe så wink

Ska nästan till Uppsala ikväll men inte med chevan ska till Enköping och jobba:P
Men pizza är ju alltid gött (tyvärr) haha big_smilebig_smile

Fan då ^^ Nästa gång får du ta loket roll

Ja någon gång kommer nog chevan dit haha annars får du ta ditt fordon ner längs västkusten och titta på den 20/9 hehe cool (och rösta)

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Dr_struts
24 augusti 2014 · 1 861 Inlägg

woffis skrev:

Dr_struts skrev:

woffis skrev:

Ska nästan till Uppsala ikväll men inte med chevan ska till Enköping och jobba:P
Men pizza är ju alltid gött (tyvärr) haha big_smilebig_smile

Fan då ^^ Nästa gång får du ta loket roll

Ja någon gång kommer nog chevan dit haha annars får du ta ditt fordon ner längs västkusten och titta på den 20/9 hehe cool (och rösta)

Blir mitt fordon klart någon gång så ska jag nog ta mig en tur lite här o var! big_smile

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
Berglund_89
6 september 2014 · 1 476 Inlägg

Då har man precis läst 35 sidor av ren och skär p*rr..
Jag älskar verkligen diesel-åttor! (Y)

Följer! big_smile cool

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
woffis
6 september 2014 · 504 Inlägg

skrotnisse89 skrev:
Då har man precis läst 35 sidor av ren och skär p*rr..
Jag älskar verkligen diesel-åttor! (Y)

Följer! big_smile cool

Tackar och bockar för det smilesmile

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
woffis
18 oktober 2014 · 504 Inlägg

Hej pojkar och tjejer! lol

Nu är det som såhär att nu har ÄNTLIGEN!! mina grejer kommit hem till mig big_smile
Någon som är nyfiken??


Men tyvärr kommer det inte hända något mer än en stor service med olja och filter och sen ställas in för vintern för ja ska flytta till hus och då kommer detta projekt vila lite till våren. big_smile

Så nu till vad som landat
det är dessa skönheter!!
https://www1.garaget.org/gallery/images/54/53244/53244-472c1569307218868b5dd1834276f10a.jpg

6 stycken dunderstora fälgar och däck mickey tompson är nästan hundra säker att det är exakt dom fälgarna som ni ser på denna bilen så det ger ju ett hum om hur min kan se ut till våren
https://www1.garaget.org/archive/5/4141/61580/61580-991513.jpg

Hoppas ni är nöjda med denna lilla lilla uppdate kommer mer till våren eller innan den som följer får se big_smile
Puss & kram

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
gutfucker Norrlänning
18 oktober 2014 · 643 Inlägg

Gött, kommer nog se fläskigt ut då!

Dr_struts
18 oktober 2014 · 1 861 Inlägg

Härligt med update! hoppas att du småpillar lite endå med bilen ;D

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
Mickeymouse
29 oktober 2014 · 337 Inlägg

Woffis vart du i gbg i helgen?

Tror att det vart du men blev lite osäker?
//Micke

If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!
woffis
29 oktober 2014 · 504 Inlägg

Mickeymouse skrev:
Woffis vart du i gbg i helgen?

Tror att det vart du men blev lite osäker?
//Micke

Ja de va ja faktiskt på IKEA Bäckebol och media markt big_smile Eller vart såg du mig?

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Mickeymouse
30 oktober 2014 · 337 Inlägg

Bäckebol...vid Angeredsbron, frugan skrattade gott åt dina cohones(eller hur det nu stavas) du hade på dragkroken.. Såg väldigt fin ut bilen när man såg den i värkligheten!!

If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!
woffis
30 oktober 2014 · 504 Inlägg

0

Mickeymouse skrev:
Bäckebol...vid Angeredsbron, frugan skrattade gott åt dina cohones(eller hur det nu stavas) du hade på dragkroken.. Såg väldigt fin ut bilen när man såg den i värkligheten!!

Haha glad att man kan glädja folk big_smile Tack så mycket ska försöka visa den mer men har inte funnits tid känns det som.
Men nästa år blir de nya tag big_smile Och om tre(ich) veckor går bilen i vinter vila

MVH Kristoffer
Mitt projekt
I DON´T ALWAYS DOWNSHIFT.
but when I do it`s next to a prius, so they can hear me hurt the environment
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang