Fan va synd, hände samma sak till mig i början av sommaren förra året, man blir riktigt förbannad... Sköt om dig och hoppas det läker snabbt så vi får se framsteg med bilarna!
Fan va synd, hände samma sak till mig i början av sommaren förra året, man blir riktigt förbannad... Sköt om dig och hoppas det läker snabbt så vi får se framsteg med bilarna!
Tack! Får hoppas på det, börjar ju närma sig vår nu!
Inte råkar det finnas någon här som vet vad en Honda civic kan ha för mått på fjädrarna? Främst diametern. http://www.amazon.com/Godspeed-1988-200 … 8QUHS4AE9T Satt och kolla på såna här kit, även integra och liknande är intressant att veta om då det finns liknande kit till dem.
Tror det skulle kunna vara ett alternativ för mig detta år då det inte finns tid för större ombyggnad. För att få en styvare fjäder (förhoppningsvis) och det viktigaste: lite ställmån på höjden enklare ifall man skall köra längre sträckor osv.
Här har du mått på alla biltema fjädrar leta upp nått med mått som kan passa dig sen är det bara söka art nummer på biltema så får du fram vad det är till för bil sen är det bara leta sleeves till den
Här har du mått på alla biltema fjädrar leta upp nått med mått som kan passa dig sen är det bara söka art nummer på biltema så får du fram vad det är till för bil sen är det bara leta sleeves till den
Tusen tack du! Men var söker man art. nummer på biltema? Eller är jag bara för trött nu Tips på bra ställe att köpa sleeves?
Besökta Biltema över helgen och där blev det bara lite smått och gått som behövs. Lämnade bort fjädrarna än så länge då jag ännu inte riktigt bestämt mig.
Det här köptes där iallafall : + några Gold H4or så att man har i reserv.
Sen har jag haft lite för mycket tid till att fundera nu medan man haft handen skadad så det resulterade i detta :
Riktigt groteska tyg som skall användas till detaljer samt baklucka för att liva upp inredningen!
Tror det kan bli kul och annorlunda, riktigt taggad på att börja mecka något nu!
Hann en stund till garaget denna helg, slipade lite på läppen och drog sen på en blandning av Standard-, zink spackel och polyester. Blev riktigt lämplig blandning till slutskedet! Hade även sällskap där hela kvällen i form av en liten mus som var allt annat än skygg! Scrolla ner och titta före ni tänker, snuskhumrar!
Drog även på ett lager av blandningen på min takvinge som sedan förmodligen kommer att plastidippas
fan va kul med lada har sett en del försök till styling på dem under min och kompisens roadtrip igenom ryssland
hur är kvaliteten på bilen? frågar eftersom vi såg en trasig varje mil men beror väl på deras skötsel med...
grymt bygge förövrig och prem lagd
Haha jadu det kan jag tänka mig! Kvaliteten på bilen är riktigt skit, men visst är det det också som är charmen. Att försöka förbättra allt samtidigt. Men alla lås i bilen och t.ex. passformen på dörrar är faktiskt grymt dåligt. Motorn håller väl ändå relativt bra, starta skitbra under kalla förhållanden verkar iallafall de flesta lada göra
Nu sitter avgassystemet på plats igen och är helt klart, tror inte att jag behöver vara rädd för att skrapa det i backen igen på ett tag. Plockade även ihop allt i motorummet igen idag så imorgon ska bilen startas igen inför sommaren..
Sen så kom jag över ett riktigt tufft retro takräcke idag, eller det är mer av en korg egentligen. Säljaren trodde att det kunde vara ett orginalt lada takräcke men det har jag faktiskt ingen aning om. Bild kommer imorgon!
Här är iallafall några halvtråkiga bilder från dagens bestyr.
Behövs lite lunch också för att man skall orka, för att tillreda den används ofta värmeblåsare! Idag vankades det tacopaj.