Blev bara för nyfiken, blev tvungen att plocka fram nyckelknippan för att se om elektroniken fungerade. Kanske fanns det lite batteri kvar.
Hade glömt bort hur många små nycklar det ingår till bilen.
1. Till dörren
2. Till tändningen
3. Till växelspaken
4. Minns jag fan inte, tror motorhuven.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/184/183268/183268-5bc587b1fd73ef0ed5190949d2eb82ab.jpg]()
Allt såg ut att fungera, blinkers, framljus och invändigt, såg inte om det fungerade bak, men om allt annat fungerade borde det också gjort det. Fan va nice, säger som blåmesen: -Jävlar va den satt fint!
http://youtu.be/By_EaYmQJrcTillbaka med stolarna i bilen och in med störtkrukorna i baksätet.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/184/183268/183268-f48a93e64076b6ff41eb26cc4c0fef0d.jpg]()
Sedan var det till att kolla upp listan på vad som skall göras här näst.
1. Fixa liten bricka till stänkskydd i motorhuset
2. Fixa innerpanel på förarsidan
3. Fixa liten mutter till jordkabel
4. Hissa ner bilen på jorden och skruva på främre navkapslarna
6. Kör en vända och kolla lufttrycket i däcken på lillen
7. Spänn muttrar till avgasrör (när motorn gått en stund)
8. extrakolla läckage och smått å gott
Sedan ska de för hoppningsvis gå att köra lillen lite.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/184/183268/183268-86aa7a488bcf665f764c1a99695a7fc0.jpg]()
Enda problemet är väl att jag ska åka bort två veckor från och med söndag. Men jag kanske kanske hinner starta upp lillen trotts allt.
Har även köpt på mig en gammal 650cc Fiat 126 motor som reservmotor och testmotor. Fick med en gammal växellåda också, vet dock inte skicket på den, men som test och reservdonator bör den fungera. Betalade 1500:- för dem, hämta dem och slängde in i bakluckan på passaten =-)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/184/183268/183268-3956444c8d13bc2e8552d3ee096ee94c.jpg]()