Volvo 944 -91 Problem med Centrallåset

BlackAss
22 augusti 2012 · 131 Inlägg

Halloj!

Jag har problem med centrallåset och har kollat kablar och kablage men ser inge fel, har nån några tips om vad som kan vara fel? Enligt tidigare ägare ska c låset funkat tidigare men just nu är det ett riktigt irriterande problem. Kollat så det är ström fram till säkringen oxå.

zemet
22 augusti 2012 · 4 041 Inlägg

relät som har gett sig?

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
BlackAss
23 augusti 2012 · 131 Inlägg

Ska testa byta det och se vad som händer, hoppas det är så enkelt men enkelt brukar det ju sällan vara... undra vad det annars skulle kunna vara?

Wedenhag Älskar dej ❤ ❤
31 augusti 2012 · 32 Inlägg

som sagt funkat innan, vet inte vad som kan vara fel:(

BlackAss
2 september 2012 · 131 Inlägg

Problem löst, har bytt relä och det hände inget, sen såg jag att reläet för centrallåset inte satt där så köpte ett nytt för 40 kr och nu funkar allt utmärkt smile

zemet
2 september 2012 · 4 041 Inlägg

BlackAss skrev:
Problem löst, har bytt relä och det hände inget, sen såg jag att reläet för centrallåset inte satt där så köpte ett nytt för 40 kr och nu funkar allt utmärkt smile

Vad bytte du för relä om du inte bytte centrallås relät?

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
BlackAss
3 september 2012 · 131 Inlägg

Det var såhär att jag sökte på internet och då fick jag upp ett relä som skulle vara till centrallåset men det var inte samma modell som min bil så jag bytte bklinkersreläet, men sedan såg jag när jag sökte igen att min bil inte hade något c lås relä.. hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang