Jag skulle aldrig ens köpa gammal volvo som gått i värmland
Hahahaha vadåra?
Varenda 7-900 jag såg i karlstad-kil-arvika med omnejd antingen tokvarvades eller sparkade/hoppades sönder är väl därför eller föresten va inte bara volvo utan alla bilar som ungdomarna åkte i
Är ju fasen så i Mjölby med...
Fixa bilen på plats och kolla allmänt om den okej. 5000 är småpengar för en 740 (ha inte för höga krav) och du kanske t o m kan pruta nåt?
Varenda 7-900 jag såg i karlstad-kil-arvika med omnejd antingen tokvarvades eller sparkade/hoppades sönder är väl därför eller föresten va inte bara volvo utan alla bilar som ungdomarna åkte i
Är ju fasen så i Mjölby med...
Fixa bilen på plats och kolla allmänt om den okej. 5000 är småpengar för en 740 (ha inte för höga krav) och du kanske t o m kan pruta nåt?
Jo, har snackat med en kompis, som skulle låna ut tändkablar t mig, så jag kan byta det och tändstiftet på plats. Och se hur han beter sig. Hehe tkr inte heller det är stora pengar. Är mest rädd för att det är nått helt annat som han påstår. Men det får jag ju se när jag åker i titter pån( om ni kompisen kan få tummen ur å plocka bort sina kablar..) Eftersom han skrev "5000 prutat och klart" Så tror jag faktiskt inte han går med på prutning.. Skulle helst vilja ha med fälgarna, men sån tur har jag säkert inte...
Inte så att han dragit sönder stiftet i toppen och sen inte orkat pilla ut det ??
Det är ju exakt en sån där grej som man tänker: "äh vafan jag orkar inte med skiten!"
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Köpte en nästan rostfri 740 GLE - 90 igår, matt som fan och 2a på kärvande frambroms för 1000 spänn igår, så det gäller bara att vänta på rätt tillfälle, och va inte rädd för o pruta!
känner till den där bilen, köp ej! eller köp billigt, typ 2000. har gått på 3 cylindrar i ett år snart.
Och där har vi anledningen till att förra ägaren inte "orkar" byta tändstift:) Fast om det är gnista på dom andra tre cylindrarna så kan det väll bara vara typ 3 fel? tändkabel , stift eller rotor/fördelarlock. Eller?
Köpte en nästan rostfri 740 GLE - 90 igår, matt som fan och 2a på kärvande frambroms för 1000 spänn igår, så det gäller bara att vänta på rätt tillfälle, och va inte rädd för o pruta!
Såpass, du hade tur du, ska vänta på en bättre. Som den andra skrev, att den gick på 3cylindrar, å gjort det i ett år snart, så glömmer jag denna. Jag är inte rädd för å pruta..