Tog en stund att kolla igenom hela projektet medn värt, lycka till kolla gärna in min tråd, prem lagd
Hehe jo det har blivit en del skrivit och många små updates därför det är så mycket..
Dock är man väl lite sån att man påbörjar en sak och inte gör klart det fullt ut.. men skall ta tag i kragen och nästa helg kommer det att bli fixat med bagage uttrymmet tro jag så det blir lite trevligare där
Jo man kämpar väl på och försöker få ekonomin gå ihop.. måste fixa någon ram runt med då de ej är riktigt tätt får mer bas med luckan öppen och det vill man ju inte...
Jo man kämpar väl på och försöker få ekonomin gå ihop.. måste fixa någon ram runt med då de ej är riktigt tätt får mer bas med luckan öppen och det vill man ju inte...
Skall även fixa ett klipp med ljudet
Så är det för mig oxå när man öppnar luckan eller ett fönster (dörr) då jävlar blir det skillnad vet dock inte varför?
Rätt simpelt, eftersom du precis som jag har sedan..
Lådan skall vara riktad mot kupén och det skall vara helt tätt ingen luft skall röra sig bakåt..
Jag får dock inte mer bas om jag öppna en ruta.. har som mest bas när dörrarna är stängda och luckan öppen.. men även när den är stängd och man drar på är de lagom för att de skall kännas i hela hårbotten ^_^
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jo och för dem 1400 jag gav för huven med montering och allt så va det verkligen inte fy skam.. fick även en ny sån där "isolering" på insidan av huven då min va lite små kass
Nej vattenpumpen gick på 635 kr ( fick rabatt genom familjen ) och sen multiremmen 359 kr ( även där rabatt )
Sen är det 700 för att byta det.. är lite jobb då motorfästen måste bort osv.. + bra att han kunde ta det på så kort varsel
Tyckte detta lät ganska bra ändå jag.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
spelar ju inte så stor roll när motorn blir varm, slutar vattenpumpen att fungera så är de halvkört iaf
Så länge motorn ej blir för varm går de bra att köra utan vattenpump.. skulle tempraturen gå minsta lilla över "normalt" så stängs motorn av direkt och bil kommer efter med bogserlina
Ska ändå ha följebil imon så.. den fungerar dock men låter hemskt :s
Nej det är det verkligen inte.. hoppas bara den orkar sjunga falskt tills jag kommer till stan till verkstaden..
Rätt bra kille.. han tar 700 för att montera det och allt.. och pratade med han idag då han fixade min huv... han sa jag skulle höra av mig så fort jag fått delarna så kan jag komma dagen efter