jo nya fronten är ju bra nå mycket snyggare! men om du får tag på -06 front osv så är den ju att dö för! kanske bra nå mycket dyrare men..
Jag personligen tycker att -02ans är snyggare
+ den är troligtvis enklare att modda dit
Tycker att fronten som sitter på nu är lite tråkig.. ska istället för att slänga på massa eftermarknads kjolar "uppgradera" den till -02a samt sätta dimljus i fronten
+ på returbilen kostar kjolpaket 600 kr
Spela ingen roll om det är från en -62a eller en -12
trist de där! men får väl försöka se de från den positiva sidan att du får nya saker i biln
Precis, hehe.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Nej då, det har jag inte glömt... Men det går ju att sladda med framhjulsdrivet också, dock inte lika roligt.
Ja jo det är sant
Men eftersom man inte ens haft körkort ett år så de blir ens första vinter så känner jag att man kan ta de lite lugnt så man inte hamna i diket med denna bilen heller ^^
Har äntligen väl börjat få upp liite mer styrka i vänster armen igen så man kan börja göra lite saker med den..
Dock blev den aldrig bra.. kan aldrig ta armen rak igen så
Hehe, det är nog sant... Bättre att ta det lugnt i början.
Ajdå, låter inte något vidare, men sånt där tar tid vet du.. Har ju inte gått så lång tid ännu, bara att kämpa vidare!
Jo så jag ser det
Ända som kommer bli bättre är styrkan... rörligheten kommer ej bli bättre... de där "stoppet" är flyttat i armbågen.. så är stopp när den är en rätt bra bit från rak
http://www.youtube.com/watch?v=WUUdGgNXB74 svik inte saab!!
Kommer jag inte!
Dock kommer jag köpa nån mer "sport" bil att ha på sommaren men ändå ha en Saab som brukis och ska nog se senare om man kan få tag på en 4 hjulsdriven... för den på klippet... den ligger så jävla fint på bredden!