Hatar folk som ej kör på rätt sida om vägen.

Mattsson_91 Självlärd
21 september 2012 · 3 083 Inlägg

För att vi vill ha svar på vad han egentligen menar :S

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/26/25383/25383-420db825c3a46e107cbb209cb112ef98.jpg
så här ser vägen ut ser ni bilen längre ner som redan kör på vägen ,då använder man andra sidan o kör om på...för att vissa tycker det är bättre o köra i 70-90 km på en 30 väg där barn går.






https://www1.garaget.org/gallery/images/26/25383/25383-4cd2e465efc0dc94c613cc8676a539d9.jpg
o här har man med kul o köra om där det är 50 väg numera men var 30 innan dom satte stenarna där....

döden kommer tillbaka
turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

alpis skrev:
Hahahahahahahahahahahaha

o vad är det som är kul med det...så du tycker det är kul som 20 åring när du sätter nån i rullstol då eller finns nog en orsak o köra sakta där barn o vuxna befinner sig i villaområden....förstår nog vad som är fel i samhället är samma med dom som kör rattfulla o orsakar olyckor o får 6 månader i fängelse nä hårdare tag skulle behövas som dom har i england då skulle nog ditt kort ryka med om du gjorde så..

döden kommer tillbaka
skottas Bäst
22 september 2012 · 54 Inlägg

Blev du omkörd på högersidan på vägen på den översta bilden?
I så fall måste du ju legat med halva bilen i mötande fil, eller?

turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

är ni tröga eller ,har ni körkort överhuvudtaget är liksom 2 filer en som går upp o en som går ner...vad fattar ni inte,jag ligger i filen på översta bilden där bilen åker ner o blir omkörd där vad är det ni inte fattar till o med när man slänger upp bilder så förstår ni inte...är liksom nyasfalterat en fil upp en ner....

döden kommer tillbaka
Mattsson_91 Självlärd
22 september 2012 · 3 083 Inlägg

Det är alltså en EN filig väg. Så hur FAN lyckas han köra om på höger sida? Om du inte kör i mötande körfält

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

är ni dumma eller nått är en fil upp en fil ner....du vet mötande trafik

döden kommer tillbaka
Muttley
22 september 2012 ·

Ja då låg du i vänster och han körde om dig i höger KÖRFÄLT.  På en väg som understiger 70 km/h.    Sluta stressa upp dig. De är inte bra för din hälsa.  Stör du dig så ring polisen då så de får åka dit och ta fartkontroller.

Om de bara är en fil åt de hållet bilen kör på bilden så ligger du på tok för långt ut i "mötande"

Muttley
22 september 2012 ·

Ok nu läste jag igen.  Du menar att de är enbart 1 fil i vardera riktning.  Hur smala bilar kör om dig eller hur smal bil har du ? För att de där kanterna till höger lär slå sönder bilar.

turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

ja äntligen nån som förstår jag låg i vänster medan idioter kör om på höger sida...på en väg som är 30 km...nej jag stressar inte upp mig men du är den ende som har förstått vad jag menar....jodå polisen brukar ha kontroll då det finns skola med där....

döden kommer tillbaka
turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

om du menar bild 2 med dom där kanterna så har dom precis gjort om dom var inte lika höga innan...sen har dom siksakat där emmellan där dom inte finns...

döden kommer tillbaka
Muttley
22 september 2012 ·

Uppmärksamma polisen mer om de sker väldigt ofta. De är väl i princip det du kan göra. Försök få de att ställa ut mobila kameror och diverse ting.

turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

dom är där ganska ofta nu

döden kommer tillbaka
666HP
22 september 2012 · 406 Inlägg

turbodeath skrev:
är ni tröga eller

Uppenbarligen. Jag fattar inte heller vad du menar.neutral

skottas Bäst
22 september 2012 · 54 Inlägg

666HP skrev:
Uppenbarligen. Jag fattar inte heller vad du menar.neutral

Inte jag heller. Har läst allt tre gånger nu.
Det jag fått fram är att det är två filer - en som går "upp" och en som går "ner". Och vägen är nyasfalterad.
Han blir omkörd på höger sida, men ligger inte långt ut till vänster utan håller sig i sin fil.
Måste vara en gåta. Eller så körde den omkörande bilen på två hjul?

Senast redigerat av skottas (22 september 2012)

Seth
22 september 2012 · 3 354 Inlägg

turbodeath skrev:
ja äntligen nån som förstår jag låg i vänster medan idioter kör om på höger sida...på en väg som är 30 km...nej jag stressar inte upp mig men du är den ende som har förstått vad jag menar....jodå polisen brukar ha kontroll då det finns skola med där....

en liten fråga. Varför låg du i vänster fil?

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
jjpl
22 september 2012 · 254 Inlägg

turbodeath skrev:

alpis skrev:
Hahahahahahahahahahahaha

o vad är det som är kul med det...så du tycker det är kul som 20 åring när du sätter nån i rullstol då eller finns nog en orsak o köra sakta där barn o vuxna befinner sig i villaområden....förstår nog vad som är fel i samhället är samma med dom som kör rattfulla o orsakar olyckor o får 6 månader i fängelse nä hårdare tag skulle behövas som dom har i england då skulle nog ditt kort ryka med om du gjorde så..

Lilla gubben då... Har någon bråttom så behöver du inte börja lipa för att någon kör före dig, du har någon gång själv kört förbi någon!

Det måste svida verkligen ordentligt om du skapar en tråd om sånt här skit!

Senast redigerat av alpis (22 september 2012)

Volvo S70R (1998)
turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

för att den vänstar så åker man ner på....vad är det ni inte fattar....o den högra så åker man upp på...verkar som det är bara tkd _rille som fattar med bilden o har förstått vad man menar....ni andra får nog gå o sätta er på skolbänk för körkort

döden kommer tillbaka
turbodeath
22 september 2012 · 2 452 Inlägg

alpis skrev:

turbodeath skrev:

alpis skrev:
Hahahahahahahahahahahaha

o vad är det som är kul med det...så du tycker det är kul som 20 åring när du sätter nån i rullstol då eller finns nog en orsak o köra sakta där barn o vuxna befinner sig i villaområden....förstår nog vad som är fel i samhället är samma med dom som kör rattfulla o orsakar olyckor o får 6 månader i fängelse nä hårdare tag skulle behövas som dom har i england då skulle nog ditt kort ryka med om du gjorde så..

Lilla gubben då... Har någon bråttom så behöver du inte börja lipa för att någon kör före dig, du har någon gång själv kört förbi någon!

Det måste svida verkligen ordentligt om du skapar en tråd om sånt här skit!

nä det svider inte men jag har sett bästa kompisen sitta i rullstol för just sådant så du ska ju inte utala dig överhuvudtaget för jag kör inte ens om på en 30 väg...o ja det gäller även dig för du den ena dummern är ju du som körde om o den andra idioten som gjorde det han åkte dit i kontroll ja...så utalla dig inte alpis allias mr jonas med din fina 99a

döden kommer tillbaka
mrperfektion
22 september 2012 · 132 Inlägg

Det här var ju komplicerat, även fast jag har gått högskolan!

Förstår inte heller. Antingen är det den som försöker förklara som är en "idiot" eller så förstår vi rätt smile

Volvo 850R "Autotech Performance" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang