5744
Sök

Passar 245/35zr19 på V70 drive 2010?

stahre
7 september 2012
Trådstartare
Ja, passar dom påsen bilen?

5 089 Inlägg
7 september 2012
Beror lite på vad du har för storlek på fälgarna. har du 18" fälgar passar det ju dåligt. men däcken passar nog bilen. speciellt om bilen är svart. black on black är fräckt wink

\Lindgren

982 Inlägg
7 september 2012
nej det passar inte

CAD-konstruktör
1 392 Inlägg
7 september 2012
Är det DÄCK du pratar om?

Vad har du för fälgar? Det passar men inte med alla fälgar!

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!

4 586 Inlägg
7 september 2012
Det passar. satt sådana på odysses fälgarna jag hade som kom ifrån just en sådan v70. Men det gäller även att ha rätt ET mått för det ska passa

stahre
7 september 2012
Trådstartare

4 586 Inlägg
7 september 2012
stahre skrev:
otydlig :p men dessa http://www.blocket.se/stockholm/Tunga_1 … 10&w=2

Ska det vara så svårt att ringa och fråga vilken Volvo dom suttit på ??

Enklast för dig
Senast redigerat av jocke_gronberg (7 september 2012)

stahre
7 september 2012
Trådstartare
hurru jocke, svara inte i tråden om du ändå inte har något vettigt svar, eller? Fattar inte va fan i hla helvete folk som stör sig på vissa trådar måste skriva för.
ringde tidigare men inget svar då

5 089 Inlägg
8 september 2012
stahre skrev:
hurru jocke, svara inte i tråden om du ändå inte har något vettigt svar, eller? Fattar inte va fan i hla helvete folk som stör sig på vissa trådar måste skriva för.

och då trodde du att vi skulle veta vilken volvo dom har suttit på?

Som sagt. allt beror på vad det är för ET mått på fälgarna. Fram tills dess kan vi bara sitta och trolla i denna tråden smile

\Lindgren

4 586 Inlägg
8 september 2012
stahre skrev:

Så kan du börja med att starta en tråd som en vettig ifrån början. Men bra rubrik.mm

läs gärna reglerna innan du startar fler trådar:

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules
Senast redigerat av jocke_gronberg (8 september 2012)

* Voff voff *
11 267 Inlägg
8 september 2012
Med tanke på att det står att dom suttit på en -09:a och dimensionen är 245/35-19" skulle jag helt klart gissa på att dom suttit på en V70II eller S80N.

Alltså bör dom sannolikt passa på trådskaparens bil.

Det skiljer dessutom inte så pass mycket i ET mellan övriga Volvo av årsmodell 2009, så även om någon V50-ägare kört med lite för stora däck så kommer hjulen ändå sannolikt funka på trådskaparens bil.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

982 Inlägg
8 september 2012
haha ojoj

699 Inlägg
8 september 2012
Jag har haft 235/35-19 på min v70 III 2008 och det var inga problem iaf, tog aldrig i någonstanns.. Finns några bilder på min sida.. Det beror dock helt på vad det är för ET på fälgarna..
//Jonas

Bilgalen elektriker :)

Forummoderator
10 576 Inlägg
8 september 2012
stahre skrev:
jocke_gronberg skrev:
stahre skrev:

Så kan du börja med att starta en tråd som en vettig ifrån början. Men bra rubrik.mm

läs gärna reglerna innan du startar fler trådar:

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Du är en liten *** ock jag pissar på den här horunge sidan

okej, det räcker där.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök