Tjenare gorg.
Undrar om någon vet vart man köper nya? anledningen är att polaren drog åt med skruvdragare på remoten samt kanal 1 & 3 så hårt så att skruvhuvuden blev runda.. (använde fel bits) jag kan få ut och in dem med en annan bits som är spetsig på bägge sidor förutom remote, den kommer jag behöva borra ut. Så då undrar jag, är det på något sätt möjligt att köpa nya skruvar? Känns lite sådär att kasta bort steget för en sån "skitsak" !
Köpte det på DBAkuten för ett halvår sen kanske, men är inget garantiärende eftersom att det var "självgjort" eller vad man ska säga, men om det är någon från dbakuten här som skulle kunna få tag i ett par skruvar så skulle det vara guld!
Lite sådär när man måste gå ut ur bilen för att trycka i remoten då och då..
Har bara withworth och M skruvar i närheten där jag bor, och jag tvivlar starkt på att det är sånna gängor.. Men om någon vet till 100% så skulle det vara grymt! Gängorna är hela "tror jag"
Annars har jag gängningsverktyg så inga problem..
Hur skulle det vara att löda fast kablar i kopplingsplintarna istället för att skrufva? Blir det någon sorts jordning mot karossen på steget då eller liknande? Funderade lite på det om det inte går att få fram nya skrufvar!