Ett tips som kommer göra ditt mekande mycket mera roligt och framförallt säkert. Köp en vettig domkraft.
Originaldomkraften är bara till för nödtillfällen och är inte speciellt stabil eller hållbar och ett rent helvette att använda sig av enligt mig:) En bra domkraft har du för resten av livet och kommer användas många gånger så det är en bra investering:)
när jag såg bilderna på ditt paket så fylldes man av en inre glädje långa vindavvisare bak volvo ORIGINAL FYFÖRFAAAEN
tog artikelnumret dirr och ringde volvo heter här
den feta grisgubben säger i örat ja det finns "hurra" (MEN) vill du att vi ska ta hem så får du köpa fler än 2 för annars blir det för dyrt att skicka efter gammalt mög som ingen vill ha.
==#)#(/¤&/&/"//"&#¤"#"#¤!¤¤#%%&&&/¤&¤&%"%¤"%#%%#%#% åkte luren på i örat på gubbjäveln
hur mycket betalt vill du ha för att "köpa ut" och skicka till mig?
Kanske dags för att investera i en bättre domkraft snart..? Haha.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
när jag såg bilderna på ditt paket så fylldes man av en inre glädje långa vindavvisare bak volvo ORIGINAL FYFÖRFAAAEN
den feta grisgubben säger i örat ja det finns "hurra" (MEN) vill du att vi ska ta hem så får du köpa fler än 2 för annars blir det för dyrt att skicka efter gammalt mög som ingen vill ha.
==#)#(/¤&/&/"//"&#¤"#"#¤!¤¤#%%&&&/¤&¤&%"%¤"%#%%#%#% åkte luren på i örat på gubbjäveln
Det har då aldrig varit några problem för mig att få dom att beställa hem allt möjligt gammalt. Dom brukar mest skratta åt dammlagren på kartongerna när de kommer
vafaan? ring igen o testa, det måste ju ha vart en redigt tjurig gubbe som svara. Ja brukar aldrig betala något för att dom ska skicka det till min närmsta volvo återförsäljare eller gå te volvo o be dom ta hem det åt dej så kanske det går bättre. säg till annars
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Det har då aldrig varit några problem för mig att få dom att beställa hem allt möjligt gammalt. Dom brukar mest skratta åt dammlagren på kartongerna när de kommer
hahahha samma här han i kassan torkade tillomed av allt damm på ett paket till mej en gång det var min kromade 760 instrumentbräda-list
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.