ja dom är fina ja hitta ett par såna i skuffen i en bil på skroten men 2 av dom vart spruckna
Så det är Sirius dom heter. Mycket trevliga fälgar! Jag har fyra stycken, blästrade, grundlackade och lackade i "Rebel Blue", hehe.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Vad har hänt med detta projekt? Innan va det en massa bra saker. Nu är det bara snack om några j***a fälgar???
hehe jag inväntar pengar från arbetsförmedlingen som jag ska få om ca 1 vecka, sen blir det full rulle igen har inte gjort nånting på bilen på ett par veckor men snart så
Senast redigerat av Henkix (20 november 2013)
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Tycker nog dessa är finast av volvofälgar men är osäker på om dom är originalfälgar?
240 turbo är ju fina fälgar annars:)
Dom där är snygga, har såna jag oxå och det är inte volvofälgar utan det är JP. Modellen heter MK18.
Det där är inte MK18 i alla fall. Möjligen MK11 eller MK15 eller vad dom heter.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Tror jag snurrade ihop det lite där själv, och rättar mig efter ditt inlägg faktiskt. Dessutom var det ju såklart MK11-fälgar jag hade själv. Så här ser dom ut:
Funderar på om jag skulle ta o plocka ner hela framvagnen o blästra o måla lite så det blir fint o byta bussningar stötdämpare o fjäderbenslagringar o sånt brööööte när jag är klar med motor o motorum. Tror det blir så
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.