4034
Sök

Volvo 744 1988 renoveras o ska bli som ny igen.

Renovering av en gammal 740, allt ska ses igenom. Första renoveringen jag gör på en bil

3 462 175 Visningar
Uppdaterades senast 21 juli 2024
292 Inlägg
15 januari 2013
haha några av oss finss kvar, men vi börjar tröttna på din rost nu big_smile
Dags att bli klar!!??!? wink

Grand lux, rondellernas okrönte kung
Följ mitt turbo-sleeper bygge http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265736 :)

350 Inlägg
15 januari 2013
Humpf! Vi följer dig i smyg! wink Enda negativa är att jag sitter här, och inte är ute i garaget big_smile
Kämpa på nu!! Längtar efter lite spraylackeringsbilder dock också, så man blir "Psyched up" att göra någe själv.
Men, hur orkar du blästra så mkt som du gör?
Jag blästrar 1 sekund och det bara yr öööverallt och man tröttnar...

I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!

6 740 Inlägg
15 januari 2013
Trådstartare
skit i de ja skrev ja behöver bara sova börjar bli trött o på dåligt humör har vart en hård dag o då blir ja sån här, grinig o tjurig på de mesta hmm . hoppas man vaknar på gott humör imon när man ska försöka snygga till krockdämparna så gott de går smile

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

6 740 Inlägg
15 januari 2013
Trådstartare
Cadillac123 skrev:
haha några av oss finss kvar, men vi börjar tröttna på din rost nu big_smile
Dags att bli klar!!??!? wink

hehe ja börjar också tröttna ordentligt på den där jävla rosten nu, men men de e bara o svetsa o se glad ut tongue

Du är liv

2 763 Inlägg
15 januari 2013
Henkix skrev:
skit i de ja skrev ja behöver bara sova börjar bli trött o på dåligt humör har vart en hård dag o då blir ja sån här, grinig o tjurig på de mesta hmm . hoppas man vaknar på gott humör imon när man ska försöka snygga till krockdämparna så gott de går smile

Hade du varit med ute med XC:n innan hade du blivit på bättre humör! smile

Volvo - For Life

6 740 Inlägg
15 januari 2013
Trådstartare
werd skrev:
Humpf! Vi följer dig i smyg! wink Enda negativa är att jag sitter här, och inte är ute i garaget big_smile
Kämpa på nu!! Längtar efter lite spraylackeringsbilder dock också, så man blir "Psyched up" att göra någe själv.
Men, hur orkar du blästra så mkt som du gör?
Jag blästrar 1 sekund och det bara yr öööverallt och man tröttnar...

på med andning,hörsel o skydsglasögon så orkar man. ja blir också helt snurri om ja skiter i de tongue

Du är liv

6 740 Inlägg
15 januari 2013
Trådstartare
BOLIN_ skrev:
Henkix skrev:

hehe ja den e rolig den big_smile

Du är liv

2 763 Inlägg
15 januari 2013
Henkix skrev:
BOLIN_ skrev:
Henkix skrev:

Fråga Johan om vad han tyckte om åket i den idag big_smile

Volvo - For Life

317 Inlägg
15 januari 2013
följer att tråden smile, kul att se någon som har energi att lägga på en 740 synd man inte har samma själv (ä väll mest garage som fattas (A) )

Liten Projekttråd om A6an!
Audi A6 C5

6 740 Inlägg
15 januari 2013
Trådstartare
BOLIN_ skrev:
Henkix skrev:
BOLIN_ skrev:

Fråga Johan om vad han tyckte om åket i den idag big_smile

ja de ska ja göra! wink

Du är liv

6 740 Inlägg
15 januari 2013
Trådstartare
DanielAsplund skrev:
följer att tråden smile, kul att se någon som har energi att lägga på en 740 synd man inte har samma själv (ä väll mest garage som fattas (A) )

ett redigt stadigt partytält funkar också om man inte har garage. roll dock kanske de e lite kallt såhär på vintern tongue

Du är liv

317 Inlägg
15 januari 2013
Henkix skrev:
ett redigt stadigt partytält funkar också om man inte har garage. roll dock kanske de e lite kallt såhär på vintern tongue

Ah jo de gör ju det men riktigt så snäll ska jag inte va mot 745a så jag tänker stå ute å göra sånt roll

Liten Projekttråd om A6an!
Audi A6 C5

6 740 Inlägg
15 januari 2013
Trådstartare
DanielAsplund skrev:
Henkix skrev:

Ah jo de gör ju det men riktigt så snäll ska jag inte va mot 745a så jag tänker stå ute å göra sånt roll

hehehehe tongue

Du är liv

Highland Street Crew
170 Inlägg
16 januari 2013
Sitter och läser vartenda inlägg eftersom jag är för pank för att fixa med min egen 740 smile gott jobb du gör smile

10 164 Inlägg
16 januari 2013
Ser bra ut smile

dom där golvmattorna är av olika kvalite ibland är dom riktigt hårda oxch börjar sprikan då kan man för värma dom lite annars är det bara att lägga dom på plats och värm riktigt ordentligt så sjunker den ner lite i förstärkningar och dyligt dock måste du ju endå hjälpa till att trycka ner dämpmattan.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

172 Inlägg
16 januari 2013
Jag följer också smile smile

4 280 Inlägg
16 januari 2013
Jag tror du ska vara glad att inte alla kommenterar efter varje inlägg du gör. Segt med typ 2 sidor med typ"bra jobbat" efter varje uppdatering.

Angående asfaltmattorna så har jag ingen erfarenhet men kan tänka mig att arbetet går mycket lättare om du förvarar dom varmt. Så förvara dom inomhus istället för i garaget. Jag kanske är helt ute och cyklar och det inte spelar någon roll men det lär ju inte skada iaf:-)

672 Inlägg
16 januari 2013
hojta till när du proppar i den 9 cylindriga stjärnmotorn, då jäklar kollar vi bara inte! då kommenterar vi också big_smile

"Väx inte upp! det är en fälla"

34 Inlägg
16 januari 2013
jag läser varje dag henke!smile men säger som Stoffe, är lite dålig på att kommentera! hmm

det finns mycket på ett spett.

324 Inlägg
16 januari 2013
Lill3man skrev:
jag läser varje dag henke!smile men säger som Stoffe, är lite dålig på att kommentera! hmm

+1  smile

Sök