Dagens Update!
Jahapp..
Det går inte riktigt som jag vill med ac:n....

Har fixat läckaget som var pga. att det saknades en o-ringsbricka.
Fixade 2 nya på BDS som hade dessa hemma.
Monterar dessa och börjar fylla upp med oljan och sen Pro dry.
Inga hörbara läckage.

Men...
Sen startade jag upp bilen och fyller med köldmedel och man ser trycket ökar,
men kompressorn vägrar starta..
Går igenom alla säkringar och reläer och allt verkar tillslaget.
Alltså borde den ju ha startat.
Letar vidare bland sprängskisser och provar enligt test att bygla lågrtrycksgivaren, ingen skillnad.
Letar reda på högtrycksgivaren och tänkte testa denna.
men då börjar jag fundera på en sak till.
Det ska ju finnas tillslag för kompressorn oxå, den borde jag kunna mäta.
Letar som en galning men hittar inga extra kablar på kompressorn.

In å leta i spränskisserna igen, samt massa letande på google.
På alla bilder som jag ser på kompressorn (utom de äldre) så ska det sitta ett kontaktstycke fram.
Men hittar inget sånt.
Letar vidare å hittar till slut ett kabelhölje med 2st kablar i bakom kompressorn.
vickar å juckar lite lätt på den å hör att det "klockar".
Drar lite i den å märker att den ligger löst.
Meckar upp den å hittar i slutet på den en kontakt, men vart ska DEN sitta då?
In å googla igen å tittar i sprängskissen.
Det är rätt färger på kablarna, alltså ska den säkert sitta på tillslaget/kopplingen på kompressorn.
Men VART är motsvarande kontakt på kompressorn?
Leta lite till, men hittar inget.
Spekulerar mer med bilder på google och bildelsbasen.
Jag HAR ingen kontakt på min kompressor.
Det lär alltså vara DET som är felet att den inte startar.
Här vid den röda pilen ska den sitta.![http://gallery.voodoo-people.com/albums/album480/kontakt_kompressor.jpg]()
Bilden lånad ifrån Ebay.
Den kontakten existerar inte på min kompressor.
Så det verkar som om att jag kommer få skaffa en ny kompressor för att få igång mitt system.

Detta var INTE vad jag ville just nu...