EFTERSNACK: Linköpingsträffen #6 29/9 -12 Säsongsavslutning!

Raazzz
1 oktober 2012 · 103 Inlägg

En träff till i år skulle va nåt med fint väder o mer race!

Dirtymike
2 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Raazzz skrev:
En träff till i år skulle va nåt med fint väder o mer race!

Ja inte mig emot smile

Jeep J20 (1978)
Dirtymike
2 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Raazzz skrev:
En träff till i år skulle va nåt med fint väder o mer race!

En träff i Katrineholm efter Realcar?

Jeep J20 (1978)
Execute12
2 oktober 2012 · 8 Inlägg

hur många är det som har sett hela händelsen och har film på det skulle uppskattas o ha det när det blir förhör o rättegång.. har kontakt med en sen har min släkting kontakt med dom andra

Raazzz
2 oktober 2012 · 103 Inlägg

Dirtymike skrev:

Raazzz skrev:
En träff till i år skulle va nåt med fint väder o mer race!

En träff i Katrineholm efter Realcar?

när är realcar träffen då?

Jag är grymt sugen på nåt mer, dock hoppas jag på att hinna få min bil om mappad, så den leverar det den ska !
big_smile

Dirtymike
2 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Raazzz skrev:

Dirtymike skrev:

Raazzz skrev:
En träff till i år skulle va nåt med fint väder o mer race!

En träff i Katrineholm efter Realcar?

när är realcar träffen då?

Jag är grymt sugen på nåt mer, dock hoppas jag på att hinna få min bil om mappad, så den leverar det den ska !
big_smile

På lördag börjar kl 10 för publik o 8 för utställare.

Jeep J20 (1978)
Trik
2 oktober 2012 · 219 Inlägg

Ingen mer MoM kommer vara iår.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
M-Egerborn
2 oktober 2012 · 205 Inlägg

Snuten som kom i piké på vägen mellan parkeringarna efter händelsen körde ju på mig på vägen in...

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
ClabbeGTE
2 oktober 2012 · 15 Inlägg

Azorthian skrev:
Snuten som kom i piké på vägen mellan parkeringarna efter händelsen körde ju på mig på vägen in...

Där kom det! Visste väl att någon måste ha råkat illa ut.

Att axa 0-100 är en sak, det är mellan 100-200 som det märks skillnad. :D
Opel Manta GTE "Gamle Svarten" (1984)
Lancia Delta Integrale "SchwiiiiiipN" (1991)
SE
2 oktober 2012 · 202 Inlägg

Azorthian skrev:
Snuten som kom i piké på vägen mellan parkeringarna efter händelsen körde ju på mig på vägen in...

Han hade inte polo då?

Senast redigerat av SE (2 oktober 2012)

Mercedes C 350 AMG
Volvo V60 T8 AWD "390hk 640nm" (2019)
Petri Dryg.
2 oktober 2012 · 107 Inlägg

SE skrev:

Azorthian skrev:
Snuten som kom i piké på vägen mellan parkeringarna efter händelsen körde ju på mig på vägen in...

Han hade inte polo då?

hahahahah!

http://www.youtube.com/watch?v=0G07FtM1_4A

Addz
2 oktober 2012 · 53 Inlägg

Inte konstigt om polismannen var nära å bli på körd om han springer runt som en idiot utan sin reflex väst big_smile

kleinis
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

Nisse_Bravo skrev:
Här är 2 av klippen från träffen.

http://www.youtube.com/watch?v=bk5-T0ZD … ature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=1wC7daX_ … ature=plcp

mvh Mattias

Var detta det bästa som hände på träffen ? yikes
var på en liten resa och var lite depp över att inte kunna vara med men efter allt detta man ser nu så
ändra jag uppfattning !

kommer komma nästa år givetvis men
ni som kör original volvosar tänk på rea fina originalare och förstör dom inte här smile
ni får göra det i vintern !

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
Nisse_Bravo Stolt VolvoRaggare
4 oktober 2012 · 37 Inlägg

kleinis skrev:

Nisse_Bravo skrev:
Här är 2 av klippen från träffen.

http://www.youtube.com/watch?v=bk5-T0ZD … ature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=1wC7daX_ … ature=plcp

mvh Mattias

Var detta det bästa som hände på träffen ? yikes
var på en liten resa och var lite depp över att inte kunna vara med men efter allt detta man ser nu så
ändra jag uppfattning !

kommer komma nästa år givetvis men
ni som kör original volvosar tänk på rea fina originalare och förstör dom inte här smile
ni får göra det i vintern !

Det var de ända jag filmade på träffen! men det var givetvis fler bilar som brände däck!

mvh Mattias

http://www.lkpgperformance.zoomin.se LKPG Performance
B21E 398 H-kam Dubbla Stromberg Extraktorgrenrör
Raazzz
4 oktober 2012 · 103 Inlägg

Var massor som plåta o filma med systemkameror men inget har kommit ut, är lite tråkigt för på en bilträff åker man oftast på för o synas o bjuda något , då vill man ju även se de på nätet sen. För mig blir det nog inte nån mer lkpg träff!

Weine93
5 oktober 2012 · 157 Inlägg

Raazzz skrev:
Var massor som plåta o filma med systemkameror men inget har kommit ut, är lite tråkigt för på en bilträff åker man oftast på för o synas o bjuda något , då vill man ju även se de på nätet sen. För mig blir det nog inte nån mer lkpg träff!

körde du nåt med din 740? jag såg bara att du hade den ståendes på parkeringen sen körde upp den igen och gav några smällar från launch controllen ocksåwink

BMW 525 tds "Vinterbilen" (1995)
BMW 320dA (2005)
Nissan 200sx s13 "fd 200an" (1990)
Raazzz
5 oktober 2012 · 103 Inlägg

Weine93 skrev:

Raazzz skrev:
Var massor som plåta o filma med systemkameror men inget har kommit ut, är lite tråkigt för på en bilträff åker man oftast på för o synas o bjuda något , då vill man ju även se de på nätet sen. För mig blir det nog inte nån mer lkpg träff!

körde du nåt med din 740? jag såg bara att du hade den ståendes på parkeringen sen körde upp den igen och gav några smällar från launch controllen ocksåwink

Burna en gång , men kör på r däck runt om så lite för dyrt o stå o burna upp wink hade 17" med nya däck med mig , men vädret sög så bjöd på lite launch både i början av träffen och i slutet!

Decerto
5 oktober 2012 · 404 Inlägg

Raazzz skrev:
Var massor som plåta o filma med systemkameror men inget har kommit ut, är lite tråkigt för på en bilträff åker man oftast på för o synas o bjuda något , då vill man ju även se de på nätet sen. För mig blir det nog inte nån mer lkpg träff!

Fast du var väl i lkpg för att köra på mantorp precis som jag?
Då låg ju denna träff bra till. Eller åkte du ända från norra stockholm för att denna träff?

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Puffen92 DinoSaurie
5 oktober 2012 · 216 Inlägg

Raazzz skrev:
Var massor som plåta o filma med systemkameror men inget har kommit ut, är lite tråkigt för på en bilträff åker man oftast på för o synas o bjuda något , då vill man ju även se de på nätet sen. För mig blir det nog inte nån mer lkpg träff!

nu ska vi inte vara sån :c
länga te nästa år iställe! jag kommer vara där å bomba sönder me foton å filmer ;> missa denna träff pga firande för mig..annars hade jag fotat sönder tot ^^

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
M-Egerborn
5 oktober 2012 · 205 Inlägg

Raazzz skrev:
Var massor som plåta o filma med systemkameror men inget har kommit ut, är lite tråkigt för på en bilträff åker man oftast på för o synas o bjuda något , då vill man ju även se de på nätet sen. För mig blir det nog inte nån mer lkpg träff!

Jodå, klart du ska komma till flera LKPG träffar smile Är bara vädret dugligt så kommer jag stå och filma som vanligt o lägga upp en film. Det brukar jag göra såvida det inte ösregnar o e pisskallt.

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang