Angående: Bankörning för nybörjare och vanligt folk 1500kr för två dagar

Blyfot_Racing
4 oktober 2012 · 904 Inlägg

hej finns det folk här som aldrig har kört på bana.
Som ändå är sugna på att testa men vågar inte ge sig ut å köra på bana med erfarna förare.
Jag ä en sån jag har åkt med på bana men aldrig kört sj men vågar inte ge mig ut på bana eftersom jag känner mig allt för osäker. jag kan fixa en dag på kinnekulle ring nästa sommar om man får ihop tillräckligt mycket folk
Va sägs om att sätta ett fast pris på 1500 kr å ha tre gruppen en nybörjare lite snabbare å en vana å ha två hel dagar camping grilla å chilla på kvällen

Senast redigerat av Blyfot_Racing (18 februari 2013)

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
KHRacing
4 oktober 2012 ·

Inga problem att hyra en bana & ha kul, ta separata grupper i början så gör du enkla regler med omkörningsförbud m.m i början med.

O vad du än gör - glöm inte Motortävlingsförsäkrningen

Omega2008
4 oktober 2012 · 60 Inlägg

Jag är intresserad.
Mvh

Blyfot_Racing
5 oktober 2012 · 904 Inlägg

Det va så jag hade tänkt fast med bara nybörjare gå runt banan prata kurvtagning vad man ska tänka på osv inte bara körning utan teori också.

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Blyfot_Racing
5 oktober 2012 · 904 Inlägg

Jag har haft ban event förut så sånt kan jag smile besikning försäkringar osv

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Blyfot_Racing
5 oktober 2012 · 904 Inlägg

Skulle kunna ha två grupper en kill å en tej grupp

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Eric91
5 oktober 2012 · 337 Inlägg

FIxar ni ihop något så är ja på!

Drunk A.Sörman
5 oktober 2012 · 1 299 Inlägg

Hänger gärna med smile

miniboo
11 oktober 2012 · 5 Inlägg

Hänger lätt på!!

felek
11 oktober 2012 · 175 Inlägg

Salami!

Peugeot 205 1.9 TurboDiesel "Överaskningen" (1991)
Peugeot 205 Gti Classique Sport "Baguette Räser" (1990)
Peugeot 205 Gti "Röda FARAN" (1989)
floff
12 oktober 2012 · 270 Inlägg

Låter skit kul smile jag är lätt på!

Nissan 350Z GT "Vortech V3 Supercharger" (2004)
lavemangkillen
12 oktober 2012 · 441 Inlägg

de låter kul subban kommer ju vara klar för bana efter vintern hade varigt kul å testa smile

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Neos34 Garaget vän, igen.
13 oktober 2012 · 5 687 Inlägg

Ja é på, nästa år..

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
CTR-Jante
13 oktober 2012 · 301 Inlägg

Låter kul. Att få testa lite..

Volkswagen Passat "Sportscombi" (2020)
niisbel
13 oktober 2012 · 34 Inlägg

jag är lätt på! ;D

niisbel
13 oktober 2012 · 34 Inlägg

jag är lätt på! ;D

Blyfot_Racing
14 oktober 2012 · 904 Inlägg

Skulle det va nån ide om jag fixa nån som kunde ha en teori stund innan vi börjar köra sen när vi börjar köra så kommer det va Max hastighet tex 50 km i timmen å omkörnings förbud sen dom som vill köra fortare får sen en annan grupp å köra. Ingetbestämt kom gärna med idéer

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
lavemangkillen
14 oktober 2012 · 441 Inlägg

Blyfot_Racing skrev:
Skulle det va nån ide om jag fixa nån som kunde ha en teori stund innan vi börjar köra sen när vi börjar köra så kommer det va Max hastighet tex 50 km i timmen å omkörnings förbud sen dom som vill köra fortare får sen en annan grupp å köra. Ingetbestämt kom gärna med idéer

tycker det låter som en utmärkt ide för alla inbladades skull. så slipper de bli rena rama vilda västern där ute.

för övrigt kommer jag vara sugen på att köra lite snabbare då min bil beter sig mer som en gocart än en bil wink

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Blyfot_Racing
14 oktober 2012 · 904 Inlägg

lavemangkillen skrev:

Blyfot_Racing skrev:
Skulle det va nån ide om jag fixa nån som kunde ha en teori stund innan vi börjar köra sen när vi börjar köra så kommer det va Max hastighet tex 50 km i timmen å omkörnings förbud sen dom som vill köra fortare får sen en annan grupp å köra. Ingetbestämt kom gärna med idéer

tycker det låter som en utmärkt ide för alla inbladades skull. så slipper de bli rena rama vilda västern där ute.

för övrigt kommer jag vara sugen på att köra lite snabbare då min bil beter sig mer som en gocart än en bil wink

Förar möte har man ju alltid tänkte mer på lite mer ingående för dom oss som aldrig kört på bana förut

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
lavemangkillen
14 oktober 2012 · 441 Inlägg

Blyfot_Racing skrev:

lavemangkillen skrev:

Blyfot_Racing skrev:
Skulle det va nån ide om jag fixa nån som kunde ha en teori stund innan vi börjar köra sen när vi börjar köra så kommer det va Max hastighet tex 50 km i timmen å omkörnings förbud sen dom som vill köra fortare får sen en annan grupp å köra. Ingetbestämt kom gärna med idéer

tycker det låter som en utmärkt ide för alla inbladades skull. så slipper de bli rena rama vilda västern där ute.

för övrigt kommer jag vara sugen på att köra lite snabbare då min bil beter sig mer som en gocart än en bil wink

Förar möte har man ju alltid tänkte mer på lite mer ingående för dom oss som aldrig kört på bana förut

ja vill jätte gärna ha det. jag blev alldrig av med oskulden i sommras som va tanken. haha men ha gärna med övrig info angående säkerhets utrustning osv ;-)
om detta går vägen kommer det blir djävulsk kul ;-) ser fram imot det som fan.
grymt initiativ:-)

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang