Stulna USA-blinkers i Finspång

Jessiie
8 oktober 2012 · 22 Inlägg

Vet inte riktigt om det är rätt ställe att skriva på, men någon har tagit mina USA-blinkers på min 945a inatt i Finspång. Om någon i närheten av Finspång vet/hör något om det kan den kontakta mig. hmm

Raazzz
9 oktober 2012 · 103 Inlägg

suck, fan när ska folk ge fan i andras skit!

Dirtymike
9 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

En polare blev av me sitt addon paket igår natt i Norrköping hmm

Jeep J20 (1978)
JonasCarlsson86
9 oktober 2012 · 302 Inlägg

Pissråtter. Ska låta bli andras grejer. Det tråkiga är att många håller med om det men när nån sedan erbjuder en attt köpa grejer svinbilligt då låter det anosrlunda...

Anmäl till polisen
Hoppas dom hittar dom. (Det har faktiskt hänt)

Jessiie
9 oktober 2012 · 22 Inlägg

Jo vi har anmält. En person hade sett en mörk eller brun 745/945 med blåa lysen stanna en bit bort och en kille med luva sprang bort mot min parkering. Han sprang sen tillbaka till bilen och kasta in saker i baksätet. Sen åkte de iväg med släckta lysen. Är ingen från Finspång iaf!

Dirtymike
9 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Säkert nått pundhuve härifrån Norrköping.

Jeep J20 (1978)
Jessiie
9 oktober 2012 · 22 Inlägg

Vem vet! Skapligt irriterande iaf! sad

Dirtymike
9 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Ja det kan jag hålla med om. Att folk inte vet vad ditt o mitt är.
Tråkigt som tusan.

Jeep J20 (1978)
KolGruvan
9 oktober 2012 · 1 450 Inlägg

Att folk inte ens har råd att köpa ett par blinkers är ju helt otroligt, du är inte ensam om att bli av med blinkers, har själv bleve av med mina ett ANTAL gånger! riktigt störande

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Volvo 242 "Mint Condition" (1982)
NIzmO Ollikkala Racing
10 oktober 2012 · 1 724 Inlägg

Finns ingen ände på sånt här, själv blev jag av med mitt nya SAAB emblem på huven för nån vecka sen yikes

Folk envisas med att köra bil och ha "styling" på dom fast pengar saknas så blir slangning och andra stölder, patetiskt är bara förnamnet.

- Time Attack -
Dirtymike
10 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Alla kan ju tyvärr inte ställa sina bilar i garage heller.
Jag har Lexusen i garage o kommer aldrig ha den ute på gatan hemma.

Jeep J20 (1978)
Jessiie
10 oktober 2012 · 22 Inlägg

Som tur är har jag redan skrivit på kontrakt för garage i början av december men kommer definitivt använda originalblinkers tills dess. Tråkigt om man sätter dit nya och blir av med de också. :p

Dirtymike
11 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Oki sen ska du anmäla till ditt försäkringsbolag me att du har garage för att försäkringen kan bli billigare.

Jeep J20 (1978)
Jessiie
11 oktober 2012 · 22 Inlägg

Jaha okej smile

Bocke
11 oktober 2012 · 2 Inlägg

Fan va trist!
Det är mycket stöld i finspång nu. Två av mina polare har blivit drabbade, båda med varsin volvo 945.

Den ena blev av med Vita blinkers fram, sterio och slutsteg samt krossad ruta.
Den andra polaren har blivit drabbad 2ggr på en månads mellanrum. Första gången tog de V90 Torkararm, diod sidoblinkers, V70 Look takvinge samt försökt att få bort ena sidokjolen.
Andra gången tog de turbogrillen och vita blinkers fram. hmm

Blir att man får sitta bilvakt på nätterna snart...

Jessiie
11 oktober 2012 · 22 Inlägg

Ja det är riktigt trist! Jag har blivit av med min takvinge också! Såg imorse att en gubbe med en 945a på min parkering hade blivit av med sin takvinge och det hände nog samma natt som mina blinkers försvann! -.-

Bocke
11 oktober 2012 · 2 Inlägg

Det som sagt tur att man har garage, men man tycker ju att folk borde veta vad mitt/ditt är för nåt. Om det är samma folk som håller på o stjäl saker så har de stulit saker ett antal tusen kronor...

Dirtymike
11 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Ni som bor i Finspång ni kan ju va uppe o bevaka era bilar om ni orkar

Jeep J20 (1978)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang