15 oktober 2012
Trådstartare
Och om det är där skon klämmer, absolut!
Jag tycker inte heller man ska säga "snut"*** eller dylikt, då kan man likväl säga "svin" eller idiot.. men alla talar o uttrycker vi oss olika.. och om du undrar över polisen hur han mår? han hälsade att han inte ångrar sig det minsta utan att han skulle kunna gjort illa mig på riktigt! och vad han mena me de? ja tog de som ett hot med tanke på att han kom till mig arg efter en het diskussion med "mobben" som läxade upp honom om lagen.. (finns på nätet) först bad han mig komma med honom en bit bort, är ja så dum tror du, va allt ja sa, har du ngt o säga kan du säga det här, stod en bit ifrån alla...
och om du kikar in på Zatzy, flashback och säkert aftonbladet så börjar du nog inse hur jobbigt vardagen blivit för mig nu.. min telefon ringer KONSTANT privatpersoner, föräldrar,vänner, polis,sociala,jobb..aftonbladet,expressen,och massa därtill..
Jag kan till viss del förstå folk som tycker jag va dum som stod bakom bilen varesig de va 1meter eller 15.. men de va MIN DOTTER som kunde vart död nu.. går inte tänka då! försök förstå de, speciellt om ni har barn själva.. det är lätt o säga jag skulle ALDRIG.. ta 5 min o tänk hur många ggr ni sagt till er själva: jag ska aldrig...... o meddela mig sen..
Four Rings To Rule Them All!