jag ser bara en massa bräkande idioter som står runt och provocerar poliser, folk som skriker "ta upp mobilerna och filma" "snutjävlar" "ställ er för bilen osv.. "
En normal människa skulle gjort en anmälan, släppt iväg poliserna och gjort en anmälan till vakthavande eller liknande, med misstanke om vårdslöshet i trafik.
Sorry grabbar, i min värd är ni idioterna och polisen blir provocerade och hotade. Dom är bara människor,
Är det så att dom kör för fort/råkar köra för nära någoN/ska skrämmas
så ska dom ha skit för det, en amälan, på rätt sätt, inte att 50 dumma jävlar ska stå och skrika på dom, det innebär bara att polisen tillslut kommer flytta på dig med våld, för han har rätt till det.
Sen videor som postats i tråden.. "polisman blir ägd" t.ex.. Fattar ni inte hur jävla löjligt det låter? Verkar som om folk söker respekt konstant, men har inte vett att ha respekt för lagen, för staten, för den enskllde polismannen.. Ni som gnäller, kallar dom snutjävlar ect, ni har ju blivit utsatta på något sätt.. men tamefan om ni inte har varit skyldiga till det ni anklagades för också.. kanske körde för fort, börnade lite i ett industriområde, pissade utomhus i stan osv.. saker som ni ch jag inte tycker skulle vara olagligt, men som fakiskt är det!
Hela denna "hata polisen" attityd är så jävla tråkig..
Sen, till TS, - klart som fan din dotter ska vara med överallt, säger ju sig sjävt.. Men när du märke hur det började eskalera, när du märke vars allt var på väg, när folk började skrika och när polisen blev stresade och otrevliga ... DÅ skulle du tagit din dotter därifrån, bara vänt dig om och gått iväg, hur orättvist behandlad du än kände dig.. För TÄNK om det hänt något, en av nötterna som stod och skrek plötsligt slår till polismannen, som flippar och river ut tjänstevapnet, lyckas bränna av några skott varav ett träffar din dotter...
Fattar du? Du kan gnälla och gnälla, rätt har du till viss del, men man står tamefan inte mitt i ett bråk sådär med ett barn i famnen, hur rätt man än tycker man har.. Då är man tyvärr ingen bra föräldrer,
Nu verkar du vara ett jävligt vettig människa, som absolut handlade i vredesmod... Men späd inte på polisfientligheten ännu mer, med ännu en artikel...
MVH