tja fint projekt har en fråga hade ju tänkt bygga en t5a snart och undrar ungefär hur mycket mn ska räkna att sätt som budget? ska bara byta motor å vxl låda elsystem å allt runt omkring har du nån gissning?
tja fint projekt har en fråga hade ju tänkt bygga en t5a snart och undrar ungefär hur mycket mn ska räkna att sätt som budget? ska bara byta motor å vxl låda elsystem å allt runt omkring har du nån gissning?
mitt t5 bygge har gått på 30k, köpte koppling för 4500kr ska palla 800nm och de kommer kosta lite till.. så räkna med runt 30k
Riktigt fint bygge! får mycket inspiration till mitt bygge ..funderar själv på o köpa en tb58, funkar den bra ihop med r grenröret? tänkte mest på vilket varvtal du har fullt ladd ?
Hmm ja de tycker ja väll! Fullt mellan 3500-4000 när ja laddar 1,5 har sänkt nu men ska prova mer nästa månad när ja får körkort så kan jag återkomma med bättre svar:)
Hmm ja de tycker ja väll! Fullt mellan 3500-4000 när ja laddar 1,5 har sänkt nu men ska prova mer nästa månad när ja får körkort så kan jag återkomma med bättre svar:)
okej de låter kanon
Kört lite nu och ja har väll fullt ladd strax efter 3000:) skjuter på finns o bilen håller ihop än. Blev ett stödlager byte annars felfrittt änsålänge:) update nån dag i veckan med lite bilder osv:)
Fick körkort den 7de Januari kört över 100 mil sen dess och biler verkar lira hyffsat:) har änsålänge bara haft 2 haverier. Ett stödlager och en slang till vevhusventilationen:)
Först dan jag körde:)
Drar 1.3 blandad körning med mycket gas och långa svep 0-140:) då får man räkna med att den varvar en del när man kör långt:) men helt ok endå:)
Provar även turbogrill nu för å se va som e snyggast:)
Gjorde en spak och slängde in en stereo, de e ju endå en daily driver!;D
Fick in en brandsläcksare som jag hoppas jag slipper ha användning för:)
Lättade bilen lite oxo med att plocka av draget
Slangen till vevhusventilationen som gick sönder, ska hämta en ny imorn och sätta dit:)