Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
Då denna tråden brukar spåra ut om både det ena å andra, så måste jag få dela med här också, till er alla Volvo tokar. Fick låna min säljare på Volvos bil. En V60 Polestar, var ute i en timme å körde, är helt såld på den. Vill ha faktorn är enorm. Får ni chansen å provköra en ta den. Kunde aldrig tro att en Volvo kunde vara så rolig.
Grattis till första posten på sida 100 M__B! Ruggigt avundsjuk på provkörningen även om du vet varför jag inte skulle vilja prova, haha! Polestar-fälgarna är otroligt snygga men frågan är om ens replikor kommer dyka upp.
(Tycker Polestar-kärran gör sig bäst i svart och vitt faktiskt.)
Är kanske lite novis. Men vad är det som är speciellt i en polestare? Ser ju att fälgarna är några andra och sen antar jag den är trimmad med polestaretrim. Hur många hk mer?
Är kanske lite novis. Men vad är det som är speciellt i en polestare? Ser ju att fälgarna är några andra och sen antar jag den är trimmad med polestaretrim. Hur många hk mer?
M__B: Definitivt! Känns som att den kanske kan bli ett alternativ till nästa generation när T8 landat i alla större kärror hos Volvo. Eller att XC90 blir ensam med T8 och den där blir värstingen på resterande.