Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
varför inte en blå c30 polestar 450 hk med 4x4 göttt
Därför att C30 har utgått ur produktion!! spännande att se om det kommer en uppföljare. Sen går ju snacket att man ev kommer dra igång ett WTCC-team med prov sent 2015 för att sen köra hela 2016... blir det kanske en V40?!
Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!
C30 fick en facelift. Precis som V50 fick en facelift. V40 ersatte C30. S60 CC, är det april i januari helt plötsligt?! Fy heeeelsike vilken ful kärra.
Det här med Cross Country spårar bara ur mer och mer... Det är samma som när det kommer en riktigt bra film, med 4 taskiga uppföljare bara för att mjölka så mycket pengar som möjligt... Lite tråkigt
If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Jimbo: Plötsligt sågade han i princip alla som hänger i den här tråden! ;D
Antinoxious: Verkligen. V60CC tog emot men jag har accepterat den, en sedan-cc förstår jag dock inte alls. Men den funkar nog bättre utomlands antar jag.
Slog mig precis att V40CC finns ju. Den är väl däremot inte höjd SEXTIOFEM millimeter som S60CC?
Edit: Googlade lite, V40 vs V40CC skiljer 4cm i takhöjd, så man kan väl anta att bilen har omkring 4cm högre markfrigång. På den ser det mer normalt ut än på S60CC. Men heller ingen sedan förstås.
Jimbo: Plötsligt sågade han i princip alla som hänger i den här tråden! ;D
Antinoxious: Verkligen. V60CC tog emot men jag har accepterat den, en sedan-cc förstår jag dock inte alls. Men den funkar nog bättre utomlands antar jag.
han vart inte omtyckt när han pikar våran favorit modell! bara jag som gillar s60cc? hur go som helst om jag inte inser att jag kommer behöva kombi nästa gång vi byter bil