Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
Snyggt Jimbo! den där var riktigt sjyst! egentligen är jag väl inte berättigad att använda den, då den enda R-designprylen jag har är växelspaksknoppen:D än så länge..
Den diskussionen har jag med mig själv varje gång jag går förbi förrådet/garaget. Om nån bara vill köpa alla överblivna bildelar nu så är jag en bra bit på väg iaf!
Hur är staden med att ploga i Eskilstuna Jimbo? Här i Stockholm är det under all kritik, körde in till stan tidigare idag och jag mötte EN plogbil i storlek Caddy som inte ens plogade! Jag tror att jag skyfflade undan mer snö med min "låga" bil än vad plogbilarna gjort i den här stan det senaste dygnet. Men antispinnen fick jobba iaf!
jävla snö.. va ute och körde i morse med snöfri bil.. kom ut efter ett ärende och då va de bara att borsta av bilen igen... och nu är de lika mkt snö ...
Hur är staden med att ploga i Eskilstuna Jimbo? Här i Stockholm är det under all kritik, körde in till stan tidigare idag och jag mötte EN plogbil i storlek Caddy som inte ens plogade! Jag tror att jag skyfflade undan mer snö med min "låga" bil än vad plogbilarna gjort i den här stan det senaste dygnet. Men antispinnen fick jobba iaf!
Hopplöst... Det är en heldel ute och "plogar" men dom kör ju inte ner bladet ordentligt för att inte slita på stålet. Man kan tro att man är ute och kör folkrace ibland Ibland är tom så jag plogar med min orginialhöga
robb: Tack för påminnelsen, jag har sumpat min borste, måste köpa en ny idag.
Jimbo: Ah men då plogar de iaf? Kommer iofs såna stora mängder snö nu att när de väl är färdiga med en sträcka så är det väl lika mycket snö igen. Man får hålla tungan rätt i mun, den saken är säker.
robb: Tack för påminnelsen, jag har sumpat min borste, måste köpa en ny idag.
Jimbo: Ah men då plogar de iaf? Kommer iofs såna stora mängder snö nu att när de väl är färdiga med en sträcka så är det väl lika mycket snö igen. Man får hålla tungan rätt i mun, den saken är säker.
hur stänger jag av antispinnen och allt det dära? skit mycke snö här och går ju fan inte å leka med denna bilen..
Vrid på ratten på blinkersspaken så det står "DSTC PÅ" sen håller du i te "RESET" knappen i nån sekund till det står som på min bild, sen är det bara att sladda