Så, då påbörjades lite långledigt! Så om orken finns imorgon ska jag försöka mig på att montera instegsbelysningen till baksätet.
Väntar fortfarande på lite nya LED-strips för ett nytt försök till mood light vid mugghållarna. Önskar verkligen att el wire var mer pålitligt och framförallt TYST för då hade jag gjort en ny variant av min tidigare mugghållare.
Har också strukturerat upp inköpen/moddarna framöver.
I slutet av denna månad beställer jag förmodligen ny regplåtsbelysning och tänkte köra på de hela LED-modulerna istället för spollampor som nu. Nej, jag köper inte från Sverige, finns exakt likadana för halva priset i Asien.

Och i samma veva är jag sugen på att byta ut larmdioden till en blå, bara för det blåa temats skull.
I mars åker avgaset på (sådär ett år senare...

) och nya regplåtar beställs.
I april blir det kanske dags för tygmattor? Jag fick faktiskt inte med några när jag köpte bilen och gummimattorna börjar bli rejält slitna nu det får bli tygmattor vår-sommar-tidig höst och efter det inköp av nya gummimattor.
I maj? Inte en aning. Kanske läge att köpa en polermaskin och dra ett par vändor med den?
Just ja! Igår när jag rattade från skolan så stod det en beige eller dassig silver-something S40N vid OKQ8-macken i Solna med vad jag kan minnas Iridum-bodykittet. Kollade lite snabbt här på forumet men den verkar inte vara reggad. Någon som känner personen?