Sådär, beställt hem lite olika modeller av kontakter, RC-bilar har vettiga snap-on kontakter som förmodligen kommer göra jobbet men jag var osäker på storleken så jag beställde hem lite andra varianter också.
Igår skulle jag lämna in kärran på 12k-service på Upplands Motor i Kista, rullar in vid 07 då de öppnar och går in till min PST och snackar för överlämning av nyckel. Han undrar vad jag gör här och säger att jag är en vecka för tidig...........

Så med skatteåterbäringen på kontot tog jag mig runt lite idag och köpte en pryl jag länge velat ha. Hemsk färg men 299:- kostade den, lite drygt när jag direkt efter köpet kliver in på Biltema och ser att deras utgående polermaskin faktiskt finns på hyllan. Är väl identisk maskin men den är lite trevligare i blått. Nåja.
Tanken slog mig nu när jag kom hem att skyddsfilmen som jag köpte där såg ganska tjock ut, öppnade aldrig förpackningen men någon av er kanske har provat den? Jag tänker polera upp strålkastarna och lägga klar film över men just denna "skyddsfilm" verkar vara mer lämpad för instegslister osv, Biltema har en till modell som heter just "strålkastarfilm". Har ni koll på vad jag köpt egentligen och var det går att sätta?

Grabben har börjat envisas med att vilja klättra in i bilen själv så det kanske bara var bra att köpa det så jag kan sätta det på instegen istället för lyktorna.
![http://i57.tinypic.com/w9bjip.jpg]()