Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
Hade varit i Ljungskile o kollat på husvagnar, sen skulle jag åka till Lysekil. Tyckte jag kände igen bilen...
Ok på BG:s ? Ja men hajartill lite när man möter andra Rebel blue V70 då dom är så ovanliga. Har varit lite mc fenomen, att folk med samma bil hejar på mig
Hade varit i Ljungskile o kollat på husvagnar, sen skulle jag åka till Lysekil. Tyckte jag kände igen bilen...
Ok på BG:s ? Ja men hajartill lite när man möter andra Rebel blue V70 då dom är så ovanliga. Har varit lite mc fenomen, att folk med samma bil hejar på mig
är det samma bil då kan det blir knasigt då är det någon som kapat din!
är det samma bil då kan det blir knasigt då är det någon som kapat din!
är det några mera Volvo-aktiviteter i år? hade varit kul att komma på någon detta året
inte mer än att VoS ska vara på barkarby träffen
och nej jag har inget med dom att göra längre ^^
hahaha barkarby? det var länge sen jag var på det skräpet
Jag åker dit varje gång.. men senast va nog rekordet i hur dåligt det är.. Arninge träffarna däremot är lagom.. 300 bilar en del sladdande och lek senare på kvällen på en annan parkering.. inga människor i närheten inga hus ingenting.. och sällan en enda polis
Herregud va ni babblar. Tänker ratta ut till Barkarby tidigt, så får man se hur kvällen artar sig. Antingen vågar man stå kvar eller så åker jag, det är min plan iaf. Och träffa alla andra nerdz!
OKEJ! Jag behöver lite expertis här. Jag har svårt att tyda det här med chassinr osv. Planen är att beställa AC-prylarna som behövs. Gällande kondensorn så finns det två olika. De är identiska sånär som på in- och utlopp som är följande: 15,4/13.8 och 14,6/14,6
Det som verkar gälla är att upp till chassinr * så gäller ena, efter chassinr * så gäller andra. Men jag blir inte klok på hur jag ska tyda chassinumret. Se på denna bild:
De nummer som anges där får jag inte ihop alls med mitt chassinummer på något sätt. Hur gör jag?
hahaha barkarby? det var länge sen jag var på det skräpet
Jag åker dit varje gång.. men senast va nog rekordet i hur dåligt det är.. Arninge träffarna däremot är lagom.. 300 bilar en del sladdande och lek senare på kvällen på en annan parkering.. inga människor i närheten inga hus ingenting.. och sällan en enda polis
har nog aldrig varit på träff i arninge tror jag var på nått nattrace där för runt 10år sedan..
Japp, det var där men blev affär i Skara istället. Jo brukar blinka lite på andra Rebel blåa V70:or man möter....
Herregud va ni babblar. Tänker ratta ut till Barkarby tidigt, så får man se hur kvällen artar sig. Antingen vågar man stå kvar eller så åker jag, det är min plan iaf. Och träffa alla andra nerdz!
OKEJ! Jag behöver lite expertis här. Jag har svårt att tyda det här med chassinr osv. Planen är att beställa AC-prylarna som behövs. Gällande kondensorn så finns det två olika. De är identiska sånär som på in- och utlopp som är följande: 15,4/13.8 och 14,6/14,6
Det som verkar gälla är att upp till chassinr * så gäller ena, efter chassinr * så gäller andra. Men jag blir inte klok på hur jag ska tyda chassinumret. Se på denna bild: http://i.imgur.com/HrusnaJ.png
De nummer som anges där får jag inte ihop alls med mitt chassinummer på något sätt. Hur gör jag?