tomas3: Hm, kan den vara dragen direkt till 12V i mittkonsolen? Eller direkt mot säkringslådan? Jag vet att jag har läst trådar om folk som plockat bort fabriksmonterade hållare/laddare och det har tydligen varit lite meckigt men det går.
Här händer inte mycket.
Medea-fälgarna ligger på annons på Blocket men jag funderar på att slänga upp en såkallad "feeler" på Facebooks Volvo köp-o-sälj och se ifall någon vill byta mot de 17" jag egentligen vill ha. Dyker inget upp där så får de väl säljas helt enkelt och finansiera nya sommargummin nästa år.
Beställde i slutet av augusti ny film till strålkastarna i fram eftersom Biltemas hade någon pearl-skit i sig. Säljaren på eBay skickade snabbt men inget paket dök upp. Mailade i förra veckan och förklarade läget (eftersom estimerad leveranstid då överskridits) och de erbjöd pengarna tillbaka eller en ny sändning.
Jag sa att vi väntar veckan ut, dyker inget upp så hör jag av mig och vill ha en ny sändning, inga problem. Så eftersom inget paket dök upp på måndagen (tänkte att det får helgen på sig också) så mailade jag igår morse och bad de skicka nytt. Återigen inga problem, nytt paket skickas på en gång.
Vad ligger i lådan när jag kommer hem från jobbet?
................................
Det är fan inte första gången ett saknat paket dyker upp samma dag som jag mailar säljarna och frågar vad som sker.