hyrbil skrev:
HAH! Det vore iofs rätt kul faktiskt.

Ja, frugan vill ju att någon annan ska göra det, gärna med kvitto som sagt. Men snart låter jag vem som helst göra det, sålänge det inte är jag själv. Då torde hon väl bli nöjd?
Skämt åsido, jag förstår att hon nojjar, men jag anser det vara helt onödigt i detta fall. Om något mot förmodan skulle lossna så har vi ju fortfarande gummiupphängningen för hela paketet som håller det på plats.

ACn är inte fixad ännu, jag har annars lite småsaker överlag som jag vill fixa:
Instegsbelysning för baksätet som jag har prylar till men inte fått lust att fixa.
Göra om moodlighten i mugghållaren (vill hitta el wire med ett motstånd som inte tjuter..

)
Dippa dimljusramarna (har färg hemma men skulle vilja ha ett par ramar i reserv pga taskiga clips på nuvarande).
Nya vinterfälgar (börjar dyka upp fler och fler intressanta objekt här omkring)
Lägga om taklisterna (har nya clips hemma men drar mig verkligen för att göra det ifall det blir fel igen, clipsen var DYRA!).
Fixa kabelhärvan bakom vattenfallet, har fortfarande inte satt fast 2x12V-uttaget så som det var tänkt.
Köpa lite vax och polish till exteriören så man är redo för vintern.
Grundlig tvätt och städ av bilen i övrigt, så man kanske hinner fota lite innan sommarpuckarna åker av, snön verkar ju komma till Sthlm ganska snart.
Bland annat... Jag önskar mig 48h-dygn i julklapp, går det att ordna tror ni?