Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)
Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer
Ohhja! Dom är förjävla roliga alla tre Kan de vara ett av dom bästa jobben? Köra massa bilar, göra massa dumt med bilar, och dessutom få fint med cash flow.
If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Top Gear! <3 Julspecialen kommer ju den... 27e och 28e tror jag!
Borde den inte bara vara fasthakad? Mig veterligen finns det inga direkta FASTA mobilhållare, den är inte bara fastkilad mellan instrumentbrädan och vattenfallet?
ser ut som en brodit hållare, brukar vara inkilad mellan instrumentbräda och fläktblåsdelen och LIMMAD på plats.. brukar vara bryt o bänd AB för att få loss den där j***a skithållarna.. sitter som berget..
Någon klappskalle har haft en mobilhållare limmad på min min bräda så det är limrester kvar... Det syns även att någon har försökt gno bort det då brädan är liiiiite sliten just där.
Har dock hittat ett företag i Sthlm som lagar instrumentbrädor, stolar och liknade. Ska försöka kontakta dom och se vad dom kan göra åt det.
orkavaradu: Det är likadant på min med dörrgummit, vet inte riktigt om jag ska orka engagera mig kring det, så hojta när du bytt.
tomas3: Hm, i nederkant på hållaren på bilden, är det sladden som går in ovanför vattenfallet? Hur är det kopplat, till AUX/USB? Du behöver nog dra undan vattenfallet, inget mastodontjobb men lite meckigt. Det kanske räcker med att du lossar på hela radioenheten för att komma åt, beror på hur det är draget.
Jimbo: Fyfasen, det var inte så vackert! Jag som fortfarande svär över 2 små rispor á 10cm i instrumentbrädan som jag själv orsakade i jobbet. Bara detta gör att jag helst vill byta hela brädan, haha!
orkavaradu: Det är likadant på min med dörrgummit, vet inte riktigt om jag ska orka engagera mig kring det, så hojta när du bytt.
tomas3: Hm, i nederkant på hållaren på bilden, är det sladden som går in ovanför vattenfallet? Hur är det kopplat, till AUX/USB? Du behöver nog dra undan vattenfallet, inget mastodontjobb men lite meckigt. Det kanske räcker med att du lossar på hela radioenheten för att komma åt, beror på hur det är draget.
Jimbo: Fyfasen, det var inte så vackert! Jag som fortfarande svär över 2 små rispor á 10cm i instrumentbrädan som jag själv orsakade i jobbet. Bara detta gör att jag helst vill byta hela brädan, haha!
måste få tag i lister först, får byta på varje sida när jag ändå håller på .. typiskt .. måste varit efter att det frös på som fasen..
Hyrbil, ja det är den sladden:) jag har ingen aning om var den går till:D min usb och aux i mittkonsolen är iaf ledig^^ tänkte öppna upp o kika ikväll, youtubade lite igår och det såg ju inte så invecklat ut att plocka bort radion o vattenfallet;) farsan var till biltema idag så jag bad han köpa med silverblinkers som ni tipsade också. blir väl att sätta i dom samtidigt.
jimbo, fan vad tråkigt det där såg ut:( var ju inte världens bästa placering heller^^