5724
Sök

Volvo V50 1.8F MY08 - Betty Blue - OEM Plus (Ny bil!)

Det blev ingen R-design från start, så jag har fullt upp med att omvandla henne till en. Lite extra finesser kommer damen få, vissa saker som är lite mer annorlunda, vissa saker som borde funnits från fabrik. Målet är att hålla... Visa mer

Självutnämnd chipskonnässör
1 082 963 Visningar
Projektet avslutat 13 oktober 2018
2 571 Inlägg
3 januari 2015
Trådstartare
Ja, hemskt! Road rage i all ära (nåja) men att kniva någon för det?! Sinnessjukt.

Tada.wav

278 Inlägg
3 januari 2015
orkavaradu skrev:
såg ni det här?? så hemskt..riktigt läskigt!   hmm

www.aftonbladet.se/nyheter/article20106099.ab

Tänkte precis skriva, vem faan har kniv med sig... sen kom jag på att jag har en i min stol... I´m a sicko!!

Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!

2 571 Inlägg
4 januari 2015
Trådstartare
Finns ju otaliga anledningar till att ha kniv i bilen, jag hade ofta en när jag var kvar på mitt förra jobb. Det var bara praktiskt att ha den där, ibland för mek med bil, ibland för att man glömde den "vanliga" i blåbyxan hemma. smile

Tada.wav

1 090 Inlägg
4 januari 2015
sjukt endå att man drar kniv för en bil-grej?? .. sninnes ju!

tycker det har hänt mycket skumma grejer i Sthlm på senaste tiden .. känns inte alls bra sad

278 Inlägg
4 januari 2015
Man skall fasen inte riskera att bli dödad för att man hamnar i en diskussion... men det finns ju folk till allt. Kollade på youtube för någon vecka sen där en Lambo blev påkörd... killen han krockade med bröt ihop, då gick han fram och kramade honom... det är omtanke det!!!!

2 571 Inlägg
4 januari 2015
Trådstartare
Det har varit jävligt rörigt här på senare tid ja, snart dags att flytta ut på landet hör jag.

Freddie: HAHA en kram! Ro hit klippet! big_smile
Senast redigerat av hyrbil (4 januari 2015)

Tada.wav

278 Inlägg
4 januari 2015
hyrbil skrev:
Finns ju otaliga anledningar till att ha kniv i bilen, jag hade ofta en när jag var kvar på mitt förra jobb. Det var bara praktiskt att ha den där, ibland för mek med bil, ibland för att man glömde den "vanliga" i blåbyxan hemma. smile

fast... min är ingen "jobbmora"... här är det ädelträ och rakblad... big_smile

1 090 Inlägg
4 januari 2015
aa där snackar vi hjälte big_smile ..

tror att folk inte kan ta en diskussion längre.. märker det mycket i jobbet, man börjar härja och gapa direkt! istället för att man tar det lungt och försöker få ut det man vill..  tror att alla smartphones har gjort att folk har blivit så tafatta och talanglösa.

278 Inlägg
4 januari 2015
jag kommer inte ihåg i vilken av filmerna den var...!!!!!!!! Sorry... springer jag på den bifogar jag länken!!

278 Inlägg
4 januari 2015
orkavaradu skrev:
aa där snackar vi hjälte big_smile ..

tror att folk inte kan ta en diskussion längre.. märker det mycket i jobbet, man börjar härja och gapa direkt! istället för att man tar det lungt och försöker få ut det man vill..  tror att alla smartphones har gjort att folk har blivit så tafatta och talanglösa.

kan bara hålla med, allt detta "närande" leder till att man inte längre kan föra ett vettigt samtal. sen blir alla så jäkla kränkta hela tiden... ta ansvar för det man gör existerar inte längre, skriker högst vinner tydligen

1 090 Inlägg
Båtmeck
200 Inlägg
4 januari 2015
orkavaradu skrev:
det blir faktiskt skillnad, man tror inte det.. men det räcker bara med några cm sen känns det helt annorlunda smile
ska bli kul och se sen när dom sitter på..  jag har ju inte samma flyt med att hitta delar smile

Bilder på monteringen sen:D

//walkmann

Båtmeck
200 Inlägg
4 januari 2015
orkavaradu skrev:
walkmann skrev:
orkavaradu skrev:
aa jag tror det? .. det var ett tag sen jag beställde, brukar ta ett tag att få hem dom smile .. så jag väntar fortfarande.

vet att det var väldigt lätt att montera dom, sen kunde man ställa hårdheten oxå.

Smutt!  Vill också ha!big_smile fast man har liten motor är det ju kul med lite väghållning samt att kunna droppa ner den några cm...tongue

gillar dina USA-plåtar, det gör riktigt mycket för utseendet! cool ser lyxigare ut.

Tack, ja dom gör en del...lite ovanligt. smile
Är mkt man vill köpa..men man får ta lite då o då..tongue

//walkmann

Tokig 08a
1 019 Inlägg
4 januari 2015
http://www.bildelsbasen.se/?link=item&a … l=1&vc[0]=204127100&vcx=5024&pc[0]=115108102&post_id=22797610

vad är detta för roligt påhitt jag missat? yikes

nästan så de går under vill ha delen!

2 571 Inlägg
4 januari 2015
Trådstartare
Länken blir b0rk när du postar en så lång, testa www.tinyurl.com och ro hit den efter en "omvandling". smile

Edit:
Asch, löste det åt dig.
http://tinyurl.com/kdn5uhq

Edit2:
Ah en sån mugghållare! big_smile Jag har alltid för mycket skit i fotbrunnen till baksätena att den inte hade funkat, vet däremot en kille på ett annat forum som skaffade en sån och var toknöjd.
Senast redigerat av hyrbil (4 januari 2015)

Tada.wav

Tokig 08a
1 019 Inlägg
4 januari 2015
hyrbil skrev:
Länken blir b0rk när du postar en så lång, testa www.tinyurl.com och ro hit den efter en "omvandling". smile

Edit:
Asch, löste det åt dig.
http://tinyurl.com/kdn5uhq

Edit2:
Ah en sån mugghållare! big_smile Jag har alltid för mycket skit i fotbrunnen till baksätena att den inte hade funkat, vet däremot en kille på ett annat forum som skaffade en sån och var toknöjd.

felfärg för min del men vill ha kvoten kom som fan!

278 Inlägg
4 januari 2015
Ja se det finns prylar till oändlighet smile

1 090 Inlägg
5 januari 2015
viktigt att tänka på för er som bygger bilstereo! big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

http://i59.tinypic.com/21mg4dk.jpg

2 571 Inlägg
5 januari 2015
Trådstartare
Hahah jag älskar sånt! big_smile

Idag ska jag förbi Infosite o hämta upp ett paket!

Tada.wav

278 Inlägg
5 januari 2015
har du bra kontakt med dem?!

kanske behöver r-däck till våren... wink

Sök