Åkte på att bygga nya motorfästen och nytt plenum tyvärr. Växellådan passade inte rakt i som jag hade hoppats. Kardan blev för kort också men nya fästen ska nog lösa det problemet. Motorn kommer komma längre bak nu så sitter oc spånar på att bygga ett nytt plenum som ska passa på s38 gasspjällen
Det kommer säkert bli bra tillslut (att ha motorn lite längre bak har ju vissa fördelar), bra att du inte stressar igenom projektet utan gör det ordentligt. Bara fortsätt jobba på så bra som du gör, låt inte motgångarna besegra dig.
Det kommer säkert bli bra tillslut (att ha motorn lite längre bak har ju vissa fördelar), bra att du inte stressar igenom projektet utan gör det ordentligt. Bara fortsätt jobba på så bra som du gör, låt inte motgångarna besegra dig.
Tack för lite possitiv energi Jo vill inte det ska bli skit av det utan måste göra allt som jag har tänkt mig
Denhär skönheten ligger och väntar på posten åt mig. Ett plenum från M5 E28 Detta kommer frigöra en hel del plats i motorutrymmet.
I övrigt så har jag plockat ur motorn igen. Måste renovera oljepumpen då jag misstänker att jag har fel kedja, drev och ej chimsat den =/ Snabbt gjort men tråkigt. Passar på att ställa alla ventiler också när den ändå är ur
tack Legat still några månader nu men nu kom lite lust tillbaka igen Nu ska jag försöka ligga i ordentligt efter semestern så jag får klart den till sista körningen på bråvalla raceway. Hoppas kunna testa ut allt där och kunna se vad som behövs göras inför vintern