Fälgarna hade man inte tackat nej till! Men du får nog valsa en hel del om du ska få plats med dem, samt köra med väldigt stum fjädring, de där plastbreddarna som sitter på E28/E24 gör ju inte direkt så att det blir bättre plats i hjulhuset...
Fälgarna hade man inte tackat nej till! Men du får nog valsa en hel del om du ska få plats med dem, samt köra med väldigt stum fjädring, de där plastbreddarna som sitter på E28/E24 gör ju inte direkt så att det blir bättre plats i hjulhuset...
Mvh NK
Ja, måste nog kapa lite i fjäderbenen med ser det ut som och köra med lite strech på däcken bilen kommer bli högre bak för stukets skull med
skottkoppling på egengjord hållare som numera är blästrad och lackad. RIktigt smidigt när den sticker fram under torpeden, bara lossa matning och retur där så är det bara ur med maskin och i med valfri motor
Läst igenom hela tråden nu, kanonballt bygge. Älskar att du använder industrikopplingar istället för blingiga AN. Visst håller de säkert, men detta känns mer ändamålsenligt på något sätt
Som många andra som följer så är jag också ett stort fan av e28, så i min värld är det 13 rätt
//Tuffhaggman
Senast redigerat av Tuffhaggman (20 november 2014)
Läst igenom hela tråden nu, kanonballt bygge. Älskar att du använder industrikopplingar istället för blingiga AN. Visst håller de säkert, men detta känns mer ändamålsenligt på något sätt
Som många andra som följer så är jag också ett stort fan av e28, så i min värld är det 13 rätt
//Tuffhaggman
Tack, det glädjer att höra Kör bara pressade kopplingar, känns bättre lixom Idag kommer min slangkille och fixar stålomspunnet till förpumpen