nä ja har inte skruvat ner den har plockat ner insuget istället för ja gjorde rent o bytte vevhusventilationen istället o gjorde rent o puttsade upp insuget o så.... troligen är de vinkelväxeln lr returen från turbon som läcker lr något annat... tyvärr har ja inget garage att hålla på i så det blir rätt kallt nu o fixa me den vilket stör mig mkt... annars hade ja hållt på massor med den... och ja vart returen till turbon sitter vet ja men får kolla den när ja kör bilen till en smörjgrop lr billyfft... då ska ja kolla allt med olja o så... vet att det sitter massa intorkad olja med smutts o klet runt vinkelväxeln o upphängningen o sånt men det ska tvättas o spolas av ordentligt sen när ja kan det... ska byta urtrampningslagret sen då de börjat låta och även byta kopplingen då även att den är bra men kan lika gärna byta båda samtidigt....
köp break cleaner på mekonomen det är super starkt och bra tryck i bara spruta på ordentligt motorn ser helt ny ut efter behöver inte ens gno, gammal olja smuts och sånt försvinner, sen kan du hålla koll dag efter dag vart det rinner ifrån