Började dagen i garaget med att ränsa lite och väntade på en polare som skulle köpa delar ifrån min V70 som jag hämtade igår:P. Så han tog låskistan och torkarmotorn bak sen var han glad och åkte:). Sen började det roliga igen inne i värmen i garaget:).
Börjar ihopmontering:).
.
Koffongaren på:).
Piraten:P.
MUMMS:)
Fronten ihop:).
Sen så bökade jag med passagerarstolen men den ville inte som jag ville så jag åkte hem:P.
Blir det en tråd på denna också och i vilket skick är denna ??
Funderingar på att denna kommer bli donator bil skall köpa en sådan v70 till. Denna har gått över 51000 mil innan den kokade sönder:P funderingar på att bygga på den fronten på min andre 760:P.
Skall bli spänande hur det kommer att bli:P. får jag bara klart denna bilen så min finbil kan komma in igen och skruvas på bara så:P men det närmar sig:).
Åkte till garaget för att starta värmen och så hällde jag i 10 liter bensin och tänkte tästa nog fan skulle det jävlas och läcka bensin ifrån bränslefiltret:/. så blir att lägg sig under och byta sen:P.
Nu har jag fått det tätt och fått igång den igen:) brölar som fan utan avgassystem:P han vandrar på tomgången men kan vara lambdan som inte får några avgaser att mäta:P
Fått ur den satte dit en pump ifrån en 940 turbo såg lika ut. Den gammle var helt död. Nu såg jag också att lambdan är det en kabel av på så kan vara lite där felet sitter nu:P