trevligt när en ifrån ljungskile som skriver till en ex ljungskilebo:P
hehe jo så d kan bli , ja har tacklucka dock har jag kombi så lite lättare... svart/mörktblått just nu i original/bytt tror jag någon gång, men d hänger lite så omlimning tror jag ...
trevligt när en ifrån ljungskile som skriver till en ex ljungskilebo:P
hehe jo så d kan bli , ja har tacklucka dock har jag kombi så lite lättare... svart/mörktblått just nu i original/bytt tror jag någon gång, men d hänger lite så omlimning tror jag ...
Då fick man byt ut plastdetaljerna som varit röda men blivit vita:P och fixat till takluckan:).
Plast delar och delarna till sumpen:).
Den lilla biten klar:)
Takluckan är i.
MUMMMS:)
Fick skruvat dit locket till takluckemotorn:)
Imorgon skall bilen rullas ut så motorn kan bytas tråg på:) och kanske ränsa lite bland delarna som skall upp på loftet:) och ta ned framstolarna så dom kan sättas i bilen:)
Fick pillat lite i garaget. Första som var att lufta bromsarna fram. Sedan rullades bilen ut så fick jag städa lite granna.
Lite inredning som fick komma up på loftet är det någon som behöver så är det bara att säga till vad ni vill ha:).
Tråget borta:).
Nya tråget på plats och fick bli ett nytt oljefilter. Där ser man min lösning på vattenslangen som saknades fick bli en slang ifrån den som går in till kupen och den funkade:P.
Nu är det bara att skruva dit sumpen har inte packningen till den så skall ta med motorsilecon ifrån jobbet och skruva dit den nästa helg. sen skall motorn i ännu en gång:
skönt att det närmar sig eller hur efter allt slit å jävulskap men snart är det över å i utbyte har du en skitfin volvo 760 och bara njut av sen men du kanske har mer planer med den??
skönt att det närmar sig eller hur efter allt slit å jävulskap men snart är det över å i utbyte har du en skitfin volvo 760 och bara njut av sen men du kanske har mer planer med den??
Det är skönt att det närmar sig:). vet inte hur jag skall göra med den sen om jag skall ha kvar den eller sälja den:P
Fick tagit med sumpen till jobbet och tvättade den, slipade och lackade den grå. Fick med mig motorsilecon hem som man kan använda som packning till sumpen.
På lördag så skall jag få hjälp av farsan att få i motor sen är det bara en massa skruvande innan man kan provstarta den:). men målet är att motorn skall vara i på lördag:).