Weber till 318IS

Mitsubishi
7 december 2012 · 169 Inlägg

Hej garaget!smile Skulle vilja ha lite hjälp från någon då jag söker trim insug/weber till Bmw E36 318IS M42 Motor:) Hoppas på att få hjälp me de och stort tack i för hand Mvh Bess

BMW E46 "Högerstyrd" (1999)
BMW E46 "Touring" (1999)
Mercedes E220 "CDI" (2014)
offfroad Män med stil kör dieselbil
7 december 2012 · 595 Inlägg

Mitsubishi skrev:
Hej garaget!smile Skulle vilja ha lite hjälp från någon då jag söker trim insug/weber till Bmw E36 318IS M42 Motor:) Hoppas på att få hjälp me de och stort tack i för hand Mvh Bess

om man ska vara lite gnällig så har en 318is e36 insprut säkert.., och insprut är 50 gånger mer pålitligare , miljövänligare , noggrannare , osv än förgasare .. ( men bara när det funkar )

med detta sagt så är inget omöjligt, jag svetsade ihop en egen frankenstein insug till en saab 9000 2,0i motorn , för dubbla weber 45.., JÄÄÄÄV**** vad den varva gött sen.., ( bottna bilens varvmätare vertikalt flera gånger ..)

Har en egen cnc-fräs, arbetar med mdf, trä, aluminium-(experimentellt) för tillfället , behöver du något utfräst så är det bara att pm'a
Mitsubishi
7 december 2012 · 169 Inlägg

offfroad skrev:

Mitsubishi skrev:
Hej garaget!smile Skulle vilja ha lite hjälp från någon då jag söker trim insug/weber till Bmw E36 318IS M42 Motor:) Hoppas på att få hjälp me de och stort tack i för hand Mvh Bess

om man ska vara lite gnällig så har en 318is e36 insprut säkert.., och insprut är 50 gånger mer pålitligare , miljövänligare , noggrannare , osv än förgasare .. ( men bara när det funkar )

med detta sagt så är inget omöjligt, jag svetsade ihop en egen frankenstein insug till en saab 9000 2,0i motorn , för dubbla weber 45.., JÄÄÄÄV**** vad den varva gött sen.., ( bottna bilens varvmätare vertikalt flera gånger ..)

Ja de ju de jag undrar är de möjligt liksom att sätta ditt weber på den för i så fal så vill jag test o se va man får ut av de hela liksom:) Gillar testa nya grejer bara för att se om de går om de är möjligt:) har hört att de låter så JÄÄÄV gött me weber!tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang