Bilen ska få sig ny lack, behandla underredet sen ska jag på med ett extraktor grenrör, japtuningchip, walbro soppapump, tension rods från driftworks, apex motorkuddar, driftworks stålavgaspackningar, hårdare koppling, cometic... Visa mer
Tackar är lite roligare när någon skriver också för det känns lite roligare att lägga upp bilder och info då
heeh ja vet hur de känns... bygger svergies enda skylien med zeemax widebody. nästan 8000 visningar osv men liiiite liiiite kommentarer folk törs nog inte visa att dom finns lika som jag följer men skriver sällan... men de blir kanon
Tackar är lite roligare när någon skriver också för det känns lite roligare att lägga upp bilder och info då
heeh ja vet hur de känns... bygger svergies enda skylien med zeemax widebody. nästan 8000 visningar osv men liiiite liiiite kommentarer folk törs nog inte visa att dom finns lika som jag följer men skriver sällan... men de blir kanon
Haha ja så kan det va... Här får du gärna skriva ofta blir bara roligare
Jahopp...det är väl som det är, isär med toppen igen o byta packningen ännu en gång. Den förra vek sig med bröstkåpan så det blir ett nytt försök alltid ska det väl krångla på ett eller annat sätt