Trim till BMW E36 325i Coupé -93

SportPilot Ubåtsingenjör
25 december 2012 · 7 229 Inlägg

S500R skrev:

-BMW-Motorsport- skrev:

S500R skrev:

Inte om du köper komplett med styrbox.

Okej. Jag har inte så mycket erfarenhet när det gäller bilelektronik, men tror du att det bara är och koppla in alla kablar och sånt och bara byta styrboxen? smile Jag kan ju kolla med nån som gjort det innan också

Om du köper en M3 motor så ser du till att den är komplett med styrbox osv. Då är det lättare helt klart att få igång den. Annars kollar du med Civinco om att köpa ett nytt styrsystem.

blir inte problem med startspärr i nyckel mm ? bara en tanke som slog mig

e85 konvertera den .. skulle tro att det ger mest bang for the buck om man inte vill montera en luftpump

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Nyman1337 Hhehehehhest
25 december 2012 · 375 Inlägg

S500R skrev:

-BMW-Motorsport- skrev:

S500R skrev:

Inte om du köper komplett med styrbox.

Okej. Jag har inte så mycket erfarenhet när det gäller bilelektronik, men tror du att det bara är och koppla in alla kablar och sånt och bara byta styrboxen? smile Jag kan ju kolla med nån som gjort det innan också

Om du köper en M3 motor så ser du till att den är komplett med styrbox osv. Då är det lättare helt klart att få igång den. Annars kollar du med Civinco om att köpa ett nytt styrsystem.

Nej du kollar inte med Civinco.. Du köper dig ett sprut som folk vill ta i. Tex. Vems, vipec, link med mera om du ska byta styrsystem.. Men elen är inte så hemskt! Ett elschema och gå efter så är bilen är igång över en kväll..

Det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags..
BMW E28 Turbo "M50B28" (1987)
S500R Go Faster Motorevents
25 december 2012 · 177 Inlägg

Nyman1337 skrev:

S500R skrev:

-BMW-Motorsport- skrev:
Okej. Jag har inte så mycket erfarenhet när det gäller bilelektronik, men tror du att det bara är och koppla in alla kablar och sånt och bara byta styrboxen? smile Jag kan ju kolla med nån som gjort det innan också

Om du köper en M3 motor så ser du till att den är komplett med styrbox osv. Då är det lättare helt klart att få igång den. Annars kollar du med Civinco om att köpa ett nytt styrsystem.

Nej du kollar inte med Civinco.. Du köper dig ett sprut som folk vill ta i. Tex. Vems, vipec, link med mera om du ska byta styrsystem.. Men elen är inte så hemskt! Ett elschema och gå efter så är bilen är igång över en kväll..

Just därför jag skulle välja Civinco!

Senast redigerat av S500R (25 december 2012)

Go Faster Motorevents, TuneTec
BMW M5 F10 "Ultim8" (2012)
fredrikwendt Stressad BMW
25 december 2012 · 120 Inlägg

köp inte något luffar civinco somsagt vipec/link/maxxecu är seriösa saker! civinco strular mycket!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang