Tackar ska uppdatera mkt mer bara ja får hem däcken då det blev fel beställning 335/30 vart för lite profil så blev as fult så idag beställde jag 335/40 det kommer nog o bli bra förhoppningsvis
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
klickade hem ett par sånna här dock endast högra sidan med hål eftersom luftfiltern sitter där nere så de kan va bra med lite luft. Och vänster sidan en vanlig utan hål
Du måste berätta/visa bättre så jag hajjar, limmar du ihop innerskärmen med ytterskärmen nu? Isåfall, försvagar inte det karossen då det annars är svetsat?
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
det försvagas inte eftersom det är mellanrum mellan innerskärmen och ytterskärmen det som ja ska göra är att vika inner skärmen mot det yttre och sedan ska jag limma det med godkänd karosserilimm som vi brukar limma ihop sånna grejer med kommer upp bilder på det